Dodaj nową odpowiedź

popieram akcję

pytanie do fenrisa: nie miałbyś nic przeciwko gdyby ktoś nakazał Ci nosić koszulkę z napisem "dick"? chyba wiesz co to znaczy po angielsku. albo "ciota"? jakbyś się wtedy czuł? reklama nawet powinna być śmieszna żeby sprzedać produkt, ale takie coś to już przegięcie. tu nie chodzi o palenie staników (zresztą ani jedna z feministek jakie znam tego nie robi). kobieta też człowiek. i to równie wartościowy jak facet. zapewne nie lubisz jak ktoś poniża meżczyzn, więc dlaczego ma się poniżanie kobiet podobać? pewnie, że Ty nie widzisz szowinizmu, bo reklama pobudza Twoją wyobraźnię i mózg sprowadza do poziomu krocza. ale kobieta nie jest przedmiotem! nie jest lalą dmuchaną, która tylko do jednego służy. i nie powinno się w jej taki sposób przedstawiać. wg mnie twórcom tej reklamy daleko do określenia "kreatywni"
za to twórca kontrreklamy jak najbardziej zasługuje na uznanie - chwała mu za to.
no i jaka jest różnica czy ma napisane "dziwka" czy "suka"? jedno jest mniej obraźliwe od drugiego?
PS: szkoda, że nie mozemy stanąć twarzą w twarz, bo pewnie byś w tę twarz dostał. może poczułbyś w minimalnym stopniu to co ofiara przemocy domowej.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.