Istnienie klas społecznych często pomijane jest w mediach główno-nurtowych, a jeżeli już pada termin „klasa” trudno nie odnieść wrażenia, że na świeci...
Po raz 44 spotykamy się na łamach anarchistycznego periodyku „Inny Świat”. Tym razem, nieco szerzej, podjęliśmy dwa, a nawet trzy tematy... Niejako te...
Tureckie władze w osobie prezydenta Erdoğana rozpoczęły zmasowaną kampanię prześladowania zamieszkałej w tym kraju mniejszości kurdyjskiej. Wszystko z...
Jak blisko jesteśmy nienawiści Niemców lat trzydziestych do „obcych”? W ostatnią sobotę zorganizowano manifestacje skierowane przeciwko uchodźcom z kr...
Bardzo duża część uchodźców, przedstawianych jako Syryjczycy, jest tak naprawdę Kurdami, zamieszkującymi Syrię. Kurdowie od lat toczą walkę o stworzen...
Czytelnik CIA (niezweryfikowane), Sob, 2008-05-24 12:49
I to jest makabryczny skandal, co się dzieje. Już w tej chwili państwa winny rozpocząć program poszukiwania realnych alternatyw jeśli chodzi o paliwa ciekłe do silników spalinowych. Niestety, dotąd za mordę wszelkie usprawnienia i nowatorstwo usadzało lobby paliwowe wydobywaczy i przetwórców ropy. Teraz najwyraźniej te same typy lansują napędy pseudo ekologiczne, dziwadła hybrydowe, które są kłamstwem w żywe oczy w szatkach ekologii (silniki hybrydowe nie mają nic wspólnego z ekologią, na prawdziwe pojazdy elektryczne poczekamy jeszcze całe lata, w każdym bądź razie na takie, które można by nazwać proekologicznymi).
W Am Południowej np szeroko rozpowszechnione są paliwa alkocholowe, które są o wiele, wiele mniej trujące od ropochodnych paliw.
To jest ciekawe, ropa się kończy, a ludzie kupują, kupują, kupują samochody. Miasta z miesiąca na miesiąc stają się mniej przejezdne, to skutkuje większym zanieczyszczeniem atmosfery, bo auta, nawet małolitrażowe i mało palące, np nowe małe diesle, stojąc w korkach i ruszając od jednego do drugiego skrzyżowania, gdzie polscy kierowcy nie potrafią tak naprawdę prowadzić, smrodzą na potęgę.
Protest przeciwko zawłaszczaniu tegorocznego marszu antyfaszystowskiego 11 listopada przez partię Razem i współpracujące z nią organizacje, podpisaneg...
Manchester Solidarity Federation sprzeciwia się zarówno opcji "in" jak i "out". W sprawie referendum dotyczącego członkostwa w Unii Europejskiej wyraż...
Nie należy jednak zbyt na to liczyć. Można być niemal pewnym, iż żaden uczony nie ośmieli się dziś traktować człowieka tak, jak traktuje królika; trze...
Mówiłem już, gdzie szukać zasadniczej praktycznej przyczyny potężnego jeszcze obecnie oddziaływania wierzeń religijnych na masy ludowe. Owe właściwe i...
W dniach 25-26 czerwca, anarchosyndykaliści spotkali się na konferencji pod Madrytem, by omówić powstanie nowej federacji i utworzenie na nowo anarch...
„Omawiając działalność i rolę anarchistów w rewolucji, Kropotkin powiedział: ‘My, anarchiści rozmawialiśmy dużo o rewolucjach, ale niewielu z nas zost...
Jak się okazuje, kulturalne elity zaczęły dyskutować o warunkach pracy w restauracjach i barach, gdzie są stałymi bywalcami. Pomimo faktu, że wiele sz...
I to jest makabryczny
I to jest makabryczny skandal, co się dzieje. Już w tej chwili państwa winny rozpocząć program poszukiwania realnych alternatyw jeśli chodzi o paliwa ciekłe do silników spalinowych. Niestety, dotąd za mordę wszelkie usprawnienia i nowatorstwo usadzało lobby paliwowe wydobywaczy i przetwórców ropy. Teraz najwyraźniej te same typy lansują napędy pseudo ekologiczne, dziwadła hybrydowe, które są kłamstwem w żywe oczy w szatkach ekologii (silniki hybrydowe nie mają nic wspólnego z ekologią, na prawdziwe pojazdy elektryczne poczekamy jeszcze całe lata, w każdym bądź razie na takie, które można by nazwać proekologicznymi).
W Am Południowej np szeroko rozpowszechnione są paliwa alkocholowe, które są o wiele, wiele mniej trujące od ropochodnych paliw.
To jest ciekawe, ropa się kończy, a ludzie kupują, kupują, kupują samochody. Miasta z miesiąca na miesiąc stają się mniej przejezdne, to skutkuje większym zanieczyszczeniem atmosfery, bo auta, nawet małolitrażowe i mało palące, np nowe małe diesle, stojąc w korkach i ruszając od jednego do drugiego skrzyżowania, gdzie polscy kierowcy nie potrafią tak naprawdę prowadzić, smrodzą na potęgę.