Dodaj nową odpowiedź

Poznań: Akcja billboardowa

Billboardy reklamujące wstępowanie w szeregi armii znalazły się pod ostrzałem poznańskiej "Manufaktury". Poznaniacy zamiast oglądać uśmiechnięte twarze "morderców w mundurach" mogą poznać ich prawdziwe oblicze. Jak piszą organizatorzy akcji: "Niby czasy się zmieniły i analogia do operacji wojskowych z 1956, 1970, 1981 no i oczywiście 1968, jest nie na miejscu. To jednak, ponoć inna, ale jednak cały czas "nasza" armia okupuje dziś Irak i Afganistan. Nasz, jakże mocno naznaczony wojnami, kraj w dalszym ciągu pląta się militarnie w szemrane międzynarodowe interesy. Co i gdzie wyczynia nasza armia - nie wiemy. Możemy się jedynie domyślać, kiedy czytamy pojedyncze prasowe przecieki. Tak właśnie wygląda praca instytucji, która jest powołana niby do obrony. Czy ktoś ma nad tym kontrolę? Na pewno nie społeczeństwo. Dziś jednak czas na kolejną odsłonę cynizmu wojska i jej mocodawców (...) MON przy okazji swojej reformy rozpoczął "reklamę społeczną". 2600 bilbordów, spoty reklamowe i cholera wie co jeszcze. Za nasze pieniądze da się nawet podnająć uznanych artystów takich jak Andrzej Pągowski (co za upadek) by promował wojskowe rewelacje. Co pozostaje? Minimalnie - nie dać się odziać w mundur. Można też zrobić coś więcej - koalicja antywojenna. Można też zaaplikować inna reklamę społeczną"

Na stronie Manfaktury można ściągnąć zestawy do upiększania reklam "Zrób to sam"
http://www.manufaktura.bzzz.net/bbilbord.htm
http://www.rozbrat.org/

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.