Istnienie klas społecznych często pomijane jest w mediach główno-nurtowych, a jeżeli już pada termin „klasa” trudno nie odnieść wrażenia, że na świeci...
Po raz 44 spotykamy się na łamach anarchistycznego periodyku „Inny Świat”. Tym razem, nieco szerzej, podjęliśmy dwa, a nawet trzy tematy... Niejako te...
Tureckie władze w osobie prezydenta Erdoğana rozpoczęły zmasowaną kampanię prześladowania zamieszkałej w tym kraju mniejszości kurdyjskiej. Wszystko z...
Jak blisko jesteśmy nienawiści Niemców lat trzydziestych do „obcych”? W ostatnią sobotę zorganizowano manifestacje skierowane przeciwko uchodźcom z kr...
Bardzo duża część uchodźców, przedstawianych jako Syryjczycy, jest tak naprawdę Kurdami, zamieszkującymi Syrię. Kurdowie od lat toczą walkę o stworzen...
PR jest elementem walki informacyjnej zwanej w dawniejszej czasach propagnda.
WYnajmowanie agencji PR to oczywsia bzdura, ale poznawanie regul PR i reklamy przez anarchistyczne komnorki propagandowe jak najbardziej powinny byc stosowane.
Dobrze wymyslona akcja - przemyslana od A do Z pod wzgledem odbioru spolecznego i z jakims fajnym mykiem (np zaprzegniueciem psow jako nosnika reklamy i ich osmieszenie:) moglaby zwiekszyc zainteresowanie normalsow i polepszyc ich odczucia wzgledem @.
Moze ludzie nie ocenaja juz anarchistow jako dynamitardow, ale odbior spoleczny nie jest najlepszy.
o do wykorzystywania @ w reklamie - moga sprzedac nasze symbole ale nie nas, nie ma to zadnego znaczenia. Jak dla mnie niech sobie reklamuja pralki jako "super samowystarczalne, anarchistyczne" - moze dzieki temu jakis 1% ludzi siegnie do google i dowie sie cos wiecej na temat @.
Pacyfa zostala sprzedana juz dawno - ale sadze ze mialo to pozytywny efekt dla ruchow pacyfistycznych.
Protest przeciwko zawłaszczaniu tegorocznego marszu antyfaszystowskiego 11 listopada przez partię Razem i współpracujące z nią organizacje, podpisaneg...
Manchester Solidarity Federation sprzeciwia się zarówno opcji "in" jak i "out". W sprawie referendum dotyczącego członkostwa w Unii Europejskiej wyraż...
Nie należy jednak zbyt na to liczyć. Można być niemal pewnym, iż żaden uczony nie ośmieli się dziś traktować człowieka tak, jak traktuje królika; trze...
Mówiłem już, gdzie szukać zasadniczej praktycznej przyczyny potężnego jeszcze obecnie oddziaływania wierzeń religijnych na masy ludowe. Owe właściwe i...
W dniach 25-26 czerwca, anarchosyndykaliści spotkali się na konferencji pod Madrytem, by omówić powstanie nowej federacji i utworzenie na nowo anarch...
„Omawiając działalność i rolę anarchistów w rewolucji, Kropotkin powiedział: ‘My, anarchiści rozmawialiśmy dużo o rewolucjach, ale niewielu z nas zost...
Jak się okazuje, kulturalne elity zaczęły dyskutować o warunkach pracy w restauracjach i barach, gdzie są stałymi bywalcami. Pomimo faktu, że wiele sz...
PR jest elementem walki
PR jest elementem walki informacyjnej zwanej w dawniejszej czasach propagnda.
WYnajmowanie agencji PR to oczywsia bzdura, ale poznawanie regul PR i reklamy przez anarchistyczne komnorki propagandowe jak najbardziej powinny byc stosowane.
Dobrze wymyslona akcja - przemyslana od A do Z pod wzgledem odbioru spolecznego i z jakims fajnym mykiem (np zaprzegniueciem psow jako nosnika reklamy i ich osmieszenie:) moglaby zwiekszyc zainteresowanie normalsow i polepszyc ich odczucia wzgledem @.
Moze ludzie nie ocenaja juz anarchistow jako dynamitardow, ale odbior spoleczny nie jest najlepszy.
o do wykorzystywania @ w reklamie - moga sprzedac nasze symbole ale nie nas, nie ma to zadnego znaczenia. Jak dla mnie niech sobie reklamuja pralki jako "super samowystarczalne, anarchistyczne" - moze dzieki temu jakis 1% ludzi siegnie do google i dowie sie cos wiecej na temat @.
Pacyfa zostala sprzedana juz dawno - ale sadze ze mialo to pozytywny efekt dla ruchow pacyfistycznych.