Dodaj nową odpowiedź

Starbucks wykorzystuje społeczne zaangażowanie swoich pracowników... aby poprawic skandaliczny wizerunek firmy

Świat

Sztab kryzysowy firmy Starbucks, znanej z łamania praw pracowniczych i wielu zasad etycznych, kreuje teraz wizerunek firmy "bardzo zaangażowanej w dbałość o środowisko naturalne". Jak podaje firma w komunikacie, ponad 10 tys. pracowników zajmuje się dodatkowo pracą w różnych organizacjach charytatywnych. Teraz z wielką pompą ogłoszono, że załoga z kawiarni w Nowym Orleanie będzie pomagać odświeżać miejskie parki, sadzić krzaczki i drzewa, a nawet malować budynki.

Tak firma zamierza walczyć z negatywnym wizerunkiem firmy - na koszt czasu pracowników.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.