Dodaj nową odpowiedź

Firmy wolą zwalniać niż ciąć wydatki na reklamę

Kraj | Gospodarka | Prawa pracownika | Zwolnienia

Oficjalna stopa bezrobocia wzrosła do 10,5 proc. W urzędach pracy zarejestrowanych było w styczniu 1,63 mln bezrobotnych. Tymczasem jak wynika z badania Money.pl, ma być jeszcze gorzej. 70 procent firm obawia się negatywnych skutków kryzysu, co czwarta firma planuje zwalniać pracowników. Co dziesiąte przedsiębiorstwo może zniknąć z rynku.

Jak przedsiębiorcy zareagują na kryzys wg. badań portalu? W zależności od wielkości przedsiębiorstwa, zamierzają w pierwszej kolejności ograniczyć inwestycje lub liczbę zatrudnionych. Firmy szukają oszczędności poza cięciem wydatków na reklamę i promocję bo nie chcą tracić udziałów w rynku. Stracony udział w rynku bardzo trudno odzyskać, znacznie trudniej niż zwiększyć zatrudnienie - twierdzą przedsiębiorcy.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.