Dodaj nową odpowiedź

Czyli jakby kawiarnia

Czyli jakby kawiarnia cieszyła się popularnością to by była anty-reklama, a skoro się nie cieszy to jest tylko darmowa reklama? Nie wydaje mi się.
Biorąc pod uwagę oficjalną strategię marketingową firmy (bycie costumer-friendly, dbanie o środowisko, próba kreowania "starbucks lifestyle" etc.) każde działanie dyskredytujące spółkę i punktowanie jej nadużyć jest starbucksowi zdecydowanie nie na rękę. Nie sądzę by ktokolwiek nagle zachciał się stołować tam, bo usłyszał na akcji, że starbucks ma w dupie swoich pracowników.
Z faktu, że wrocławski starbucks nie cieszy się zbytnią popularnością należy się cieszyć, a akcja ZSP miejmy nadzieję ten stan skutecznie utrzyma.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.