Dodaj nową odpowiedź

Najwyraźniej nie wiesz o

Najwyraźniej nie wiesz o czym mówisz. Żadna firma nie będzie się reklamować tym, że łamie prawa swoich pracowników.

Kampania Starbucks nie jest robieniem czegokolwiek - to dość dobra okazja, by połączyć tematy komercjalizacji przestrzeni miejskiej, rugowania tanich kawiarni i ograniczania wyboru konsumentów i pracowników.

To tyle, bo szkoda czasu odpowiadać więcej.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.