Dodaj nową odpowiedź

zacznijmy więc od

zacznijmy więc od odizolowania dziecka od babuni.kolejny raz tekst krytyczny bez jakiegokolwiek planu konkretnego działania.jak długo można poświęcać się analizowaniu tego co już dawno zostało zanalizowane? kręcimy się w kółko. po pierwsze - nie można znacząco zmienić edukacji bez zmiany pozostałych elementów codzienności. szkoła nie może być alternatywną wyspą , tylko jej połączenie z pózniejszą aktywnością na polu pracy może zapewnić jej sens. po drugie - nie ma czegoś takiego jak wolna szkoła,człowiek zawsze kształtuje się ulegając wpływom,więc edukacja jakakolwiek by nie była zawsze wiązać będzie się z subiektywnością światopoglądu i formą indoktrynacji.
tak czy owak nie będzie alternatywnej szkoły bez alternatywnych form pracowniczych,to one muszą stanowić jej bazę i podporę.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.