Istnienie klas społecznych często pomijane jest w mediach główno-nurtowych, a jeżeli już pada termin „klasa” trudno nie odnieść wrażenia, że na świeci...
Po raz 44 spotykamy się na łamach anarchistycznego periodyku „Inny Świat”. Tym razem, nieco szerzej, podjęliśmy dwa, a nawet trzy tematy... Niejako te...
Tureckie władze w osobie prezydenta Erdoğana rozpoczęły zmasowaną kampanię prześladowania zamieszkałej w tym kraju mniejszości kurdyjskiej. Wszystko z...
Jak blisko jesteśmy nienawiści Niemców lat trzydziestych do „obcych”? W ostatnią sobotę zorganizowano manifestacje skierowane przeciwko uchodźcom z kr...
Bardzo duża część uchodźców, przedstawianych jako Syryjczycy, jest tak naprawdę Kurdami, zamieszkującymi Syrię. Kurdowie od lat toczą walkę o stworzen...
Czytelnik CIA (niezweryfikowane), Pią, 2010-03-19 16:52
Czas najwyższy powiedzieć ,że ci co jeżdżą bez biletu nie działają w interesie większości pasażerów z głównego powodu ,że Ci co płacą to także płacą za tych co za przejazd nie płacą . Dlatego bilety mogłyby kosztować mniej lub rzadziej byłyby podwyżki cen biletów gdyby właśnie nie tzw. gapowicze . Gapowiczów według szacunku było w ostatnich trzech latach około 50 % tzn. tyle mniej więcej stale lub okresowo jeździło bez biletu .Dlatego miasto więcej do komunikacji musi dopłacać miedzy innymi za gapowiczów też a pieniędzy musi później szukać np. przez podwyżkę cen biletów . Faktem jest ,że ZDiK Wrocław z powodu ignorancji problemu przez ostatnie lata kontroli w komunikacji miejskiej nie prowadził lub była wysoce sporadyczna i dopiero ostatnio kontrole ruszyły czego efektem jest kilka tysięcy spisanych osób bez biletu . Pomijając faktycznie biednych , bezrobotnych których jest parę procent i można ich zrozumieć - wielu nie płaci celowo , dla zasady bo są opóźnienia ale wina jest - ale nie korków w mieście ,z przyzwyczajenia a niekiedy w wyniku zapomnienia .Myślę ,że coraz więcej pasażerów przestaje się solidaryzować z gapowiczami lub za nimi obstawać a kontrole są pożądane i uzasadnione wg. pasażerów co bilety posiadają .Dla informacji komunikacja miejska w państwie Lichtenstein jest za darmo !
Protest przeciwko zawłaszczaniu tegorocznego marszu antyfaszystowskiego 11 listopada przez partię Razem i współpracujące z nią organizacje, podpisaneg...
Manchester Solidarity Federation sprzeciwia się zarówno opcji "in" jak i "out". W sprawie referendum dotyczącego członkostwa w Unii Europejskiej wyraż...
Nie należy jednak zbyt na to liczyć. Można być niemal pewnym, iż żaden uczony nie ośmieli się dziś traktować człowieka tak, jak traktuje królika; trze...
Mówiłem już, gdzie szukać zasadniczej praktycznej przyczyny potężnego jeszcze obecnie oddziaływania wierzeń religijnych na masy ludowe. Owe właściwe i...
W dniach 25-26 czerwca, anarchosyndykaliści spotkali się na konferencji pod Madrytem, by omówić powstanie nowej federacji i utworzenie na nowo anarch...
„Omawiając działalność i rolę anarchistów w rewolucji, Kropotkin powiedział: ‘My, anarchiści rozmawialiśmy dużo o rewolucjach, ale niewielu z nas zost...
Jak się okazuje, kulturalne elity zaczęły dyskutować o warunkach pracy w restauracjach i barach, gdzie są stałymi bywalcami. Pomimo faktu, że wiele sz...
czy stać misto na Lichtenstein ?
Czas najwyższy powiedzieć ,że ci co jeżdżą bez biletu nie działają w interesie większości pasażerów z głównego powodu ,że Ci co płacą to także płacą za tych co za przejazd nie płacą . Dlatego bilety mogłyby kosztować mniej lub rzadziej byłyby podwyżki cen biletów gdyby właśnie nie tzw. gapowicze . Gapowiczów według szacunku było w ostatnich trzech latach około 50 % tzn. tyle mniej więcej stale lub okresowo jeździło bez biletu .Dlatego miasto więcej do komunikacji musi dopłacać miedzy innymi za gapowiczów też a pieniędzy musi później szukać np. przez podwyżkę cen biletów . Faktem jest ,że ZDiK Wrocław z powodu ignorancji problemu przez ostatnie lata kontroli w komunikacji miejskiej nie prowadził lub była wysoce sporadyczna i dopiero ostatnio kontrole ruszyły czego efektem jest kilka tysięcy spisanych osób bez biletu . Pomijając faktycznie biednych , bezrobotnych których jest parę procent i można ich zrozumieć - wielu nie płaci celowo , dla zasady bo są opóźnienia ale wina jest - ale nie korków w mieście ,z przyzwyczajenia a niekiedy w wyniku zapomnienia .Myślę ,że coraz więcej pasażerów przestaje się solidaryzować z gapowiczami lub za nimi obstawać a kontrole są pożądane i uzasadnione wg. pasażerów co bilety posiadają .Dla informacji komunikacja miejska w państwie Lichtenstein jest za darmo !