Istnienie klas społecznych często pomijane jest w mediach główno-nurtowych, a jeżeli już pada termin „klasa” trudno nie odnieść wrażenia, że na świeci...
Po raz 44 spotykamy się na łamach anarchistycznego periodyku „Inny Świat”. Tym razem, nieco szerzej, podjęliśmy dwa, a nawet trzy tematy... Niejako te...
Tureckie władze w osobie prezydenta Erdoğana rozpoczęły zmasowaną kampanię prześladowania zamieszkałej w tym kraju mniejszości kurdyjskiej. Wszystko z...
Jak blisko jesteśmy nienawiści Niemców lat trzydziestych do „obcych”? W ostatnią sobotę zorganizowano manifestacje skierowane przeciwko uchodźcom z kr...
Bardzo duża część uchodźców, przedstawianych jako Syryjczycy, jest tak naprawdę Kurdami, zamieszkującymi Syrię. Kurdowie od lat toczą walkę o stworzen...
Punktor. no bo widzisz, sprawy tak się mają. Symbol krzyża wiszącego w większości szkół w tym państwie, to nie "jakiś tam symbol", lecz konkretnie symbol chrześcijańskiego krzyża. Docelowo poczynania, czyi wieszanie akurat chrześcijańskiego krzyża w salach jest radykalną religijną(w tym przypadku chrześcijańską) indoktrynacją. Może powieśmy jeszcze w salach by było "barwniej" inne symbole religijne(czyt. pochodzące z innych religii), wtedy to już w ogóle będzie zabawnie... Eh... Człowieku pomyśl, że ktoś może być np. ateistą i może sobie po prostu nie życzyć przesiadywania w sali, w której to propaguje się jakieś chore dogmaty(w tym przypadku przez symbol), negując tym samym jakąkolwiek inną filozofię. Mając na uwadze to, że szkoła powinna dawać nam wolność wyboru, a nie indoktrynować. Abstrahując, oczywiście obecnie szkoła pełni zupełnie inną funkcję, a mianowicie ma ona na celu stworzyć kolejnego niewolnika tego systemu. Argumentować mogę to chociażby faktem, iż obecnie w szkołach uczy się myślenie schematycznego, gdzie myślenie kreatywne jest zwalczane, a przekazywana wiedza ma być "dobrem dla mas" No cóż, takie są skutki patologii umysłowej przekazywanej z pokolenia na pokolenie...
Protest przeciwko zawłaszczaniu tegorocznego marszu antyfaszystowskiego 11 listopada przez partię Razem i współpracujące z nią organizacje, podpisaneg...
Manchester Solidarity Federation sprzeciwia się zarówno opcji "in" jak i "out". W sprawie referendum dotyczącego członkostwa w Unii Europejskiej wyraż...
Nie należy jednak zbyt na to liczyć. Można być niemal pewnym, iż żaden uczony nie ośmieli się dziś traktować człowieka tak, jak traktuje królika; trze...
Mówiłem już, gdzie szukać zasadniczej praktycznej przyczyny potężnego jeszcze obecnie oddziaływania wierzeń religijnych na masy ludowe. Owe właściwe i...
W dniach 25-26 czerwca, anarchosyndykaliści spotkali się na konferencji pod Madrytem, by omówić powstanie nowej federacji i utworzenie na nowo anarch...
„Omawiając działalność i rolę anarchistów w rewolucji, Kropotkin powiedział: ‘My, anarchiści rozmawialiśmy dużo o rewolucjach, ale niewielu z nas zost...
Jak się okazuje, kulturalne elity zaczęły dyskutować o warunkach pracy w restauracjach i barach, gdzie są stałymi bywalcami. Pomimo faktu, że wiele sz...
Punktor. no bo widzisz,
Punktor. no bo widzisz, sprawy tak się mają. Symbol krzyża wiszącego w większości szkół w tym państwie, to nie "jakiś tam symbol", lecz konkretnie symbol chrześcijańskiego krzyża. Docelowo poczynania, czyi wieszanie akurat chrześcijańskiego krzyża w salach jest radykalną religijną(w tym przypadku chrześcijańską) indoktrynacją. Może powieśmy jeszcze w salach by było "barwniej" inne symbole religijne(czyt. pochodzące z innych religii), wtedy to już w ogóle będzie zabawnie... Eh... Człowieku pomyśl, że ktoś może być np. ateistą i może sobie po prostu nie życzyć przesiadywania w sali, w której to propaguje się jakieś chore dogmaty(w tym przypadku przez symbol), negując tym samym jakąkolwiek inną filozofię. Mając na uwadze to, że szkoła powinna dawać nam wolność wyboru, a nie indoktrynować. Abstrahując, oczywiście obecnie szkoła pełni zupełnie inną funkcję, a mianowicie ma ona na celu stworzyć kolejnego niewolnika tego systemu. Argumentować mogę to chociażby faktem, iż obecnie w szkołach uczy się myślenie schematycznego, gdzie myślenie kreatywne jest zwalczane, a przekazywana wiedza ma być "dobrem dla mas" No cóż, takie są skutki patologii umysłowej przekazywanej z pokolenia na pokolenie...