Dodaj nową odpowiedź

o czlowieniu,

o czlowieniu, uprzedmiotownienie mojego gówna to już sprawa bardzo poważna
a tak na serio to co wlasciwie mnie obchodzi czy na okladce jest gówno, dupa, plecy czy huj wie co jeszcze, jesli podchodzę do reklamy zdroworozsądkowo, mając reklamę li tylko i wyłącznie za reklamę (!)
reklama sama w sobie jest hujowa, bo skonstruowana tak, żeby zwrócić uwagę na produkt, czy to będą oczojebliwe kolory czy goła dupa to na jedno wychodzi.
nie czaję jak roznegliżowana klientka na plakacie może uderzać w CZYJĄKOLWIEK godność?
no bo co to za pojęcie godności jeżeli głupia reklama jest w stanie ją naruszyć, godność jest z definicji nienaruszalna i stracić ją można tylko za pozwoleniem, że tak się wyrażę.
pozdro szejset

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.