Istnienie klas społecznych często pomijane jest w mediach główno-nurtowych, a jeżeli już pada termin „klasa” trudno nie odnieść wrażenia, że na świeci...
Po raz 44 spotykamy się na łamach anarchistycznego periodyku „Inny Świat”. Tym razem, nieco szerzej, podjęliśmy dwa, a nawet trzy tematy... Niejako te...
Tureckie władze w osobie prezydenta Erdoğana rozpoczęły zmasowaną kampanię prześladowania zamieszkałej w tym kraju mniejszości kurdyjskiej. Wszystko z...
Jak blisko jesteśmy nienawiści Niemców lat trzydziestych do „obcych”? W ostatnią sobotę zorganizowano manifestacje skierowane przeciwko uchodźcom z kr...
Bardzo duża część uchodźców, przedstawianych jako Syryjczycy, jest tak naprawdę Kurdami, zamieszkującymi Syrię. Kurdowie od lat toczą walkę o stworzen...
Czytelniczka CIA (niezweryfikowane), Wto, 2010-03-23 16:57
"Dyskusja z Twoimi argumentami nie ma sensu, skoro porównujesz jakąś interpretację, moim zdaniem całkowicie błędną, do twierdzeń naukowych. Można również stwierdzić, że skoro wiele osób poczuło się obrażonych instalacją artystki Nieznalskiej, powinna ona pójść do więzienia"
Innymi słowy: dyskusja ze mną jest bez sensu, bo w odróżnieniu od wymyślania pierdół, podpieram się twierdzeniami naukowymi? A na czym według Ciebie polega dyskusja? Na tym, że Ty coś piszesz, a my wszyscy i wszystkie Ci przytakujemy?
Akurat Nieznalska obrażała wyłącznie wrażenia estetyczne. Jednakże ukrzyżowanie męskich genitaliów w żaden sposób nie oczerniało mężczyzn. Tworzyło całość z umieszczonym obok filmem ukazującym ćwiczącego na siłowni pana. Ot, taki komentarz kultu maczo. Nikt nie był wyśmiewany, nikt nie był tą pracą obrażany. Była zbyt poważna, aby twierdzić, że krzyż został wyśmiany, a po drugie, nie tylko Chrystusa ukrzyżowano. Reasumując: obrażone mogły zostać co najwyżej czyjeś WRAŻENIA ESTETYCZNE, a nie osoby. W przypadku baneru "praw = dziwka" obrażone są już konkretne osoby, a nie czyjeś wrażenia estetyczne.
Protest przeciwko zawłaszczaniu tegorocznego marszu antyfaszystowskiego 11 listopada przez partię Razem i współpracujące z nią organizacje, podpisaneg...
Manchester Solidarity Federation sprzeciwia się zarówno opcji "in" jak i "out". W sprawie referendum dotyczącego członkostwa w Unii Europejskiej wyraż...
Nie należy jednak zbyt na to liczyć. Można być niemal pewnym, iż żaden uczony nie ośmieli się dziś traktować człowieka tak, jak traktuje królika; trze...
Mówiłem już, gdzie szukać zasadniczej praktycznej przyczyny potężnego jeszcze obecnie oddziaływania wierzeń religijnych na masy ludowe. Owe właściwe i...
W dniach 25-26 czerwca, anarchosyndykaliści spotkali się na konferencji pod Madrytem, by omówić powstanie nowej federacji i utworzenie na nowo anarch...
„Omawiając działalność i rolę anarchistów w rewolucji, Kropotkin powiedział: ‘My, anarchiści rozmawialiśmy dużo o rewolucjach, ale niewielu z nas zost...
Jak się okazuje, kulturalne elity zaczęły dyskutować o warunkach pracy w restauracjach i barach, gdzie są stałymi bywalcami. Pomimo faktu, że wiele sz...
"Dyskusja z Twoimi
"Dyskusja z Twoimi argumentami nie ma sensu, skoro porównujesz jakąś interpretację, moim zdaniem całkowicie błędną, do twierdzeń naukowych. Można również stwierdzić, że skoro wiele osób poczuło się obrażonych instalacją artystki Nieznalskiej, powinna ona pójść do więzienia"
Innymi słowy: dyskusja ze mną jest bez sensu, bo w odróżnieniu od wymyślania pierdół, podpieram się twierdzeniami naukowymi? A na czym według Ciebie polega dyskusja? Na tym, że Ty coś piszesz, a my wszyscy i wszystkie Ci przytakujemy?
Akurat Nieznalska obrażała wyłącznie wrażenia estetyczne. Jednakże ukrzyżowanie męskich genitaliów w żaden sposób nie oczerniało mężczyzn. Tworzyło całość z umieszczonym obok filmem ukazującym ćwiczącego na siłowni pana. Ot, taki komentarz kultu maczo. Nikt nie był wyśmiewany, nikt nie był tą pracą obrażany. Była zbyt poważna, aby twierdzić, że krzyż został wyśmiany, a po drugie, nie tylko Chrystusa ukrzyżowano. Reasumując: obrażone mogły zostać co najwyżej czyjeś WRAŻENIA ESTETYCZNE, a nie osoby. W przypadku baneru "praw = dziwka" obrażone są już konkretne osoby, a nie czyjeś wrażenia estetyczne.