Dodaj nową odpowiedź

Właściwie to najgorsze

Właściwie to najgorsze jest to, że generalnie nie znam firmy call-center, która by była "czysta" jeśli chodzi o prawa pracownicze i brak jakiejkolwiek formy mobbingu, praktyk zwiększających konkurencję pomiędzy pracownikami... Firmy związane z telekomunikacją to ogólnie dno. Tak samo windykacja. Wystarczy wygooglować losową firmę - duże prawdopodobieństwo znalezienia tematu na jakimś forum, w którym ludzie wymieniają ich karygodne praktyki. Ludzie idą do takich firm (przynajmniej na etapie call-center), bo pracy jest mało, a nawet 5 zł/h to już coś. Potem obawiają się zwolnienia, bo pamiętają widmo głodu, które pukało im do drzwi, zanim tę pracę znaleźli.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.