Dodaj nową odpowiedź

"Problem w tym, że ironii w

"Problem w tym, że ironii w tym nie widać, raczej wciskanie antyklerykalizmu na siłę tam, gdzie kościoła nawet niezbyt widać jeśli nie liczyć daty - bo kulturowo to już dawno w tym temacie rządzą tylko sklepy".
No cóż, niektórym ironię trzeba wypisać WIELKIMI LITERAMI by ją dostrzegli... Antyklerykalizm ? A co ma antyklerykalizm do Dżizusa? Racja sklepy (czy raczej reklama i jej efekty w postaci "opasłego" konsupcjonizmu) rządzą i ten billboard ma właśnie poruszyć ten temat; być inspiracją od namysłu dla tej rzeszy ludzi deklarujących się jako wierzący, że może niekoniecznie w tych świętach powinno chodzić kupowanie i konsumwanie.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.