Istnienie klas społecznych często pomijane jest w mediach główno-nurtowych, a jeżeli już pada termin „klasa” trudno nie odnieść wrażenia, że na świeci...
Po raz 44 spotykamy się na łamach anarchistycznego periodyku „Inny Świat”. Tym razem, nieco szerzej, podjęliśmy dwa, a nawet trzy tematy... Niejako te...
Tureckie władze w osobie prezydenta Erdoğana rozpoczęły zmasowaną kampanię prześladowania zamieszkałej w tym kraju mniejszości kurdyjskiej. Wszystko z...
Jak blisko jesteśmy nienawiści Niemców lat trzydziestych do „obcych”? W ostatnią sobotę zorganizowano manifestacje skierowane przeciwko uchodźcom z kr...
Bardzo duża część uchodźców, przedstawianych jako Syryjczycy, jest tak naprawdę Kurdami, zamieszkującymi Syrię. Kurdowie od lat toczą walkę o stworzen...
Czytelnik CIA (niezweryfikowane), Pią, 2011-01-07 15:03
co to jest marka: http://pl.wikipedia.org/wiki/Marka_producenta
jeśli pojęcie Fair trade nie mieści się w opisie : W połowie lat 80. rozpoczęto działania marketingowe, które zmieniły znaczenie marki (szczególnie w stosunku do odzieży): marka stała się symbolem statusu, przynależności do grupy społecznej, wyznawanej ideologii. Z powodu wzbudzonej potrzeby (a nawet obsesji) posiadania, nabywcy stali się skłonni płacić nie za produkty, lecz za stworzony działaniami marketingowymi wizerunek.
to posługujemy się inną logikom. Koszerność nie obejmuje tylko pożywienia tak jak i to co pisałem o pożywieniu spokojnie może być rozciągnięte na inne produkty. Otóż normalnym powinno być by jedzeni - inne produkty nie powinno być szkodliwe człowiek powinien być świadomy - żyć świadomie a nie tylko świadomie konsumować. W tym wypadku cel cząstkowy może przesłaniać cel ogólny.
Najlepiej się nie przejmować jakimiś tam: 3R (Reuse, Reduce, Recycle) tylko jak radzi autor wpisu na dole.
Protest przeciwko zawłaszczaniu tegorocznego marszu antyfaszystowskiego 11 listopada przez partię Razem i współpracujące z nią organizacje, podpisaneg...
Manchester Solidarity Federation sprzeciwia się zarówno opcji "in" jak i "out". W sprawie referendum dotyczącego członkostwa w Unii Europejskiej wyraż...
Nie należy jednak zbyt na to liczyć. Można być niemal pewnym, iż żaden uczony nie ośmieli się dziś traktować człowieka tak, jak traktuje królika; trze...
Mówiłem już, gdzie szukać zasadniczej praktycznej przyczyny potężnego jeszcze obecnie oddziaływania wierzeń religijnych na masy ludowe. Owe właściwe i...
W dniach 25-26 czerwca, anarchosyndykaliści spotkali się na konferencji pod Madrytem, by omówić powstanie nowej federacji i utworzenie na nowo anarch...
„Omawiając działalność i rolę anarchistów w rewolucji, Kropotkin powiedział: ‘My, anarchiści rozmawialiśmy dużo o rewolucjach, ale niewielu z nas zost...
Jak się okazuje, kulturalne elity zaczęły dyskutować o warunkach pracy w restauracjach i barach, gdzie są stałymi bywalcami. Pomimo faktu, że wiele sz...
co to jest marka:
co to jest marka: http://pl.wikipedia.org/wiki/Marka_producenta
jeśli pojęcie Fair trade nie mieści się w opisie : W połowie lat 80. rozpoczęto działania marketingowe, które zmieniły znaczenie marki (szczególnie w stosunku do odzieży): marka stała się symbolem statusu, przynależności do grupy społecznej, wyznawanej ideologii. Z powodu wzbudzonej potrzeby (a nawet obsesji) posiadania, nabywcy stali się skłonni płacić nie za produkty, lecz za stworzony działaniami marketingowymi wizerunek.
to posługujemy się inną logikom. Koszerność nie obejmuje tylko pożywienia tak jak i to co pisałem o pożywieniu spokojnie może być rozciągnięte na inne produkty. Otóż normalnym powinno być by jedzeni - inne produkty nie powinno być szkodliwe człowiek powinien być świadomy - żyć świadomie a nie tylko świadomie konsumować. W tym wypadku cel cząstkowy może przesłaniać cel ogólny.
Najlepiej się nie przejmować jakimiś tam: 3R (Reuse, Reduce, Recycle) tylko jak radzi autor wpisu na dole.