Dodaj nową odpowiedź

co to jest marka:

co to jest marka: http://pl.wikipedia.org/wiki/Marka_producenta
jeśli pojęcie Fair trade nie mieści się w opisie : W połowie lat 80. rozpoczęto działania marketingowe, które zmieniły znaczenie marki (szczególnie w stosunku do odzieży): marka stała się symbolem statusu, przynależności do grupy społecznej, wyznawanej ideologii. Z powodu wzbudzonej potrzeby (a nawet obsesji) posiadania, nabywcy stali się skłonni płacić nie za produkty, lecz za stworzony działaniami marketingowymi wizerunek.
to posługujemy się inną logikom. Koszerność nie obejmuje tylko pożywienia tak jak i to co pisałem o pożywieniu spokojnie może być rozciągnięte na inne produkty. Otóż normalnym powinno być by jedzeni - inne produkty nie powinno być szkodliwe człowiek powinien być świadomy - żyć świadomie a nie tylko świadomie konsumować. W tym wypadku cel cząstkowy może przesłaniać cel ogólny.
Najlepiej się nie przejmować jakimiś tam: 3R (Reuse, Reduce, Recycle) tylko jak radzi autor wpisu na dole.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.