Dodaj nową odpowiedź

Naprawdę to nie polscy politycy czy minister kultury

Nie można zapomnieć, że wcale to nie polscy politycy czy minister kultury jest inicjatorem ochrony dzieci przed korporacyjną reklamą, tylko taki projekt Polska musi wprowadzić w życie, ponieważ wymaga tego dyrektywa unijna w celu uspójnienia uregulowania mediów w całej UE. Gdzieś chyba była info, że i tak polski rząd robi to z rocznym spóźnieniem. Podejrzewam, że naciski, aby wprowadzić te restrykcje wyszły oddolnie od społeczeństwa, które chce chronić dzieci przed konsumpcjonistyczną indoktrynacją, a nie od polityków.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.