Istnienie klas społecznych często pomijane jest w mediach główno-nurtowych, a jeżeli już pada termin „klasa” trudno nie odnieść wrażenia, że na świeci...
Po raz 44 spotykamy się na łamach anarchistycznego periodyku „Inny Świat”. Tym razem, nieco szerzej, podjęliśmy dwa, a nawet trzy tematy... Niejako te...
Tureckie władze w osobie prezydenta Erdoğana rozpoczęły zmasowaną kampanię prześladowania zamieszkałej w tym kraju mniejszości kurdyjskiej. Wszystko z...
Jak blisko jesteśmy nienawiści Niemców lat trzydziestych do „obcych”? W ostatnią sobotę zorganizowano manifestacje skierowane przeciwko uchodźcom z kr...
Bardzo duża część uchodźców, przedstawianych jako Syryjczycy, jest tak naprawdę Kurdami, zamieszkującymi Syrię. Kurdowie od lat toczą walkę o stworzen...
Wydaje się, że sam nie przemyślałeś swojej odpowiedzi. Dokładnie wiemy jak pracują pracownicy Call Center, bo niektórzy z nas tak pracowali. Pracownicy wiedzą co im wolno mówić, a co nie i się będą tego trzymać. Nikt ich nie będzie karać za to, co mówi klient. Natomiast pracodawca straci pieniądze, bo w tym czasie nie będą mogli się dodzwonić prawdziwi klienci i spadnie tzw. "service level". To się przełoży na kary umowne dla firmy kontraktującej Call Center, albo problemy dla managerów jeśli call center jest prowadzony wewnętrznie.
Protest przeciwko zawłaszczaniu tegorocznego marszu antyfaszystowskiego 11 listopada przez partię Razem i współpracujące z nią organizacje, podpisaneg...
Manchester Solidarity Federation sprzeciwia się zarówno opcji "in" jak i "out". W sprawie referendum dotyczącego członkostwa w Unii Europejskiej wyraż...
Nie należy jednak zbyt na to liczyć. Można być niemal pewnym, iż żaden uczony nie ośmieli się dziś traktować człowieka tak, jak traktuje królika; trze...
Mówiłem już, gdzie szukać zasadniczej praktycznej przyczyny potężnego jeszcze obecnie oddziaływania wierzeń religijnych na masy ludowe. Owe właściwe i...
W dniach 25-26 czerwca, anarchosyndykaliści spotkali się na konferencji pod Madrytem, by omówić powstanie nowej federacji i utworzenie na nowo anarch...
„Omawiając działalność i rolę anarchistów w rewolucji, Kropotkin powiedział: ‘My, anarchiści rozmawialiśmy dużo o rewolucjach, ale niewielu z nas zost...
Jak się okazuje, kulturalne elity zaczęły dyskutować o warunkach pracy w restauracjach i barach, gdzie są stałymi bywalcami. Pomimo faktu, że wiele sz...
Wydaje się, że sam nie
Wydaje się, że sam nie przemyślałeś swojej odpowiedzi. Dokładnie wiemy jak pracują pracownicy Call Center, bo niektórzy z nas tak pracowali. Pracownicy wiedzą co im wolno mówić, a co nie i się będą tego trzymać. Nikt ich nie będzie karać za to, co mówi klient. Natomiast pracodawca straci pieniądze, bo w tym czasie nie będą mogli się dodzwonić prawdziwi klienci i spadnie tzw. "service level". To się przełoży na kary umowne dla firmy kontraktującej Call Center, albo problemy dla managerów jeśli call center jest prowadzony wewnętrznie.