Dodaj nową odpowiedź

Wydaje się, że sam nie

Wydaje się, że sam nie przemyślałeś swojej odpowiedzi. Dokładnie wiemy jak pracują pracownicy Call Center, bo niektórzy z nas tak pracowali. Pracownicy wiedzą co im wolno mówić, a co nie i się będą tego trzymać. Nikt ich nie będzie karać za to, co mówi klient. Natomiast pracodawca straci pieniądze, bo w tym czasie nie będą mogli się dodzwonić prawdziwi klienci i spadnie tzw. "service level". To się przełoży na kary umowne dla firmy kontraktującej Call Center, albo problemy dla managerów jeśli call center jest prowadzony wewnętrznie.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.