Dodaj nową odpowiedź

Po pierwsze zwolnienie

Po pierwsze zwolnienie nagłe połowy call center spowodowałoby taki chaos w kontakcie z klientami, że wywołałoby jeszcze większe straty. Po drugie tak się składa, że do call center, jak do hipermarketów zawsze zatrudniają, więc jak ich zwolnią tutaj, to pójdą gdzie indziej. Po trzecie histeryzujesz z tymi płaczącymi z głodu dziećmi. Teraz nie płaczą z głodu, kiedy ojciec czy matka przynosi im do domu 1300 zł? Wiesz jak drogie jest utrzymanie dziecka? Jak się zarabia 1300 zł to nie ma mowy o dziecku.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.