Dodaj nową odpowiedź

Słuchawa nie jest parszywa

Słuchawa nie jest parszywa - nie każdy się do tego nadaje. Tym bardziej powinno się cenić i godziwie wynagradzać dobrych fachowców. Konsultanci z Call Center banków muszą być omnibusami i wielu z nich jest. Takiej wiedzy na temat praktycznie każdego obszaru bankowości nie zdobędziesz nigdzie indziej.

Mille-korporacja nigdy nie szanowała ludzi na słuchawkach. Upokarzające żebranie o przerwę zawsze tam było. I teraz jeszcze te umowy o dzieło, które są szczytem głupoty. Bank, który wszedł ostatnio do indeksu RESPECT Index na GPW? Ciekawe ile za to zapłacił?! Szacunek dla pracowników? Trzeba być skończonym idiotą, żeby zamiast dać niezbędnym w banku ludziom umowę o pracę, wydawać krocie na niepotrzebne wielkie markowe monitory. Menażerio w Departamencie Bankowości Bezpośredniej - myślenie ma kolosalną przyszłość!

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.