Dodaj nową odpowiedź

Przecież nie ma tu żadnego

Przecież nie ma tu żadnego ZAMIAST. Świadomość pracowniczą buduje się w trakcie walki o konkretne postulaty związane z aktualnym miejscem pracy. Jeśli prowadzisz kampanię w konkretnych sprawach (jak np. OTTO) zgłaszają się osoby poszkodowane, które chcą spełnienia własnych postulatów, ale w miarę jak trwa kampania uczą się, występowania o prawa innych pracowników. To nie zawsze działa oczywiście, ale nikomu to nie będzie wyglądać na frajerstwo, bo za tym idą konkretne korzyści w postaci wypłaconych w wyniku walki wynagrodzeń.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.