Dodaj nową odpowiedź

broń boże, to w ramach

broń boże, to w ramach takiej składki warszawskich anarchistów na kampanię reklamową, 400 zł od sztuki citilighta na miesiąc. W sumie poszło 3200 zł, ale warto. To się nazywa "wchodzenie w mainstream", pisali o tym w poradniku CrimeThink. Taką taktykę wdrożyliśmy tu w Wa-wie, coraz więcej grup antyfaszystowskich to czai i się składa, dorzuca się też stołeczna gazeta wyborcza w ramach wzajemnej kooperacji. Do zobaczenia na barykadach, a jakby co to bez obaw, revolution will be televised, sous la plage les pavés, la chucha continua.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.