Istnienie klas społecznych często pomijane jest w mediach główno-nurtowych, a jeżeli już pada termin „klasa” trudno nie odnieść wrażenia, że na świeci...
Po raz 44 spotykamy się na łamach anarchistycznego periodyku „Inny Świat”. Tym razem, nieco szerzej, podjęliśmy dwa, a nawet trzy tematy... Niejako te...
Tureckie władze w osobie prezydenta Erdoğana rozpoczęły zmasowaną kampanię prześladowania zamieszkałej w tym kraju mniejszości kurdyjskiej. Wszystko z...
Jak blisko jesteśmy nienawiści Niemców lat trzydziestych do „obcych”? W ostatnią sobotę zorganizowano manifestacje skierowane przeciwko uchodźcom z kr...
Bardzo duża część uchodźców, przedstawianych jako Syryjczycy, jest tak naprawdę Kurdami, zamieszkującymi Syrię. Kurdowie od lat toczą walkę o stworzen...
Czytelnik CIA (niezweryfikowane), Pią, 2012-02-17 17:14
wilku morski, jak w takim razie skomentujesz zarzuty Nautilus International związku zawodowego oficerów i marynarzy który mówi to samo tzn to nie jest odosobniony przypadek ale symptom stanu tej branży (tzn systemu :) już rozmiary takich statków narażają ludzi na niebezpieczeństwo (oczywiście im większe rozmiary tym większe zyski) i wzywa żeby zrewidować te praktyki oraz procedury stosowane w branży bo bezpieczeństwo poświęca sie dla zysku
Allan Graveson, senior national secretary of the Nautilus union claimed that operators of such ships are ‘putting profits before safety’ and loading them with too many decks.
Mr Graveson said: ‘These ships are inherently unstable. Some have heeled over.
'Designers are going for the maximum height they can and putting on as many decks as they can because that's what the customers want and it's a way of maximising revenues.
‘If you take a couple of decks out, then you lose revenue. These companies are putting profits before safety.'
Protest przeciwko zawłaszczaniu tegorocznego marszu antyfaszystowskiego 11 listopada przez partię Razem i współpracujące z nią organizacje, podpisaneg...
Manchester Solidarity Federation sprzeciwia się zarówno opcji "in" jak i "out". W sprawie referendum dotyczącego członkostwa w Unii Europejskiej wyraż...
Nie należy jednak zbyt na to liczyć. Można być niemal pewnym, iż żaden uczony nie ośmieli się dziś traktować człowieka tak, jak traktuje królika; trze...
Mówiłem już, gdzie szukać zasadniczej praktycznej przyczyny potężnego jeszcze obecnie oddziaływania wierzeń religijnych na masy ludowe. Owe właściwe i...
W dniach 25-26 czerwca, anarchosyndykaliści spotkali się na konferencji pod Madrytem, by omówić powstanie nowej federacji i utworzenie na nowo anarch...
„Omawiając działalność i rolę anarchistów w rewolucji, Kropotkin powiedział: ‘My, anarchiści rozmawialiśmy dużo o rewolucjach, ale niewielu z nas zost...
Jak się okazuje, kulturalne elity zaczęły dyskutować o warunkach pracy w restauracjach i barach, gdzie są stałymi bywalcami. Pomimo faktu, że wiele sz...
wilku morski, jak w takim
wilku morski, jak w takim razie skomentujesz zarzuty Nautilus International związku zawodowego oficerów i marynarzy który mówi to samo tzn to nie jest odosobniony przypadek ale symptom stanu tej branży (tzn systemu :) już rozmiary takich statków narażają ludzi na niebezpieczeństwo (oczywiście im większe rozmiary tym większe zyski) i wzywa żeby zrewidować te praktyki oraz procedury stosowane w branży bo bezpieczeństwo poświęca sie dla zysku
http://www.newscientist.com/article/dn21362-cruise-ships-shouldnt-capsiz...
Allan Graveson, senior national secretary of the Nautilus union claimed that operators of such ships are ‘putting profits before safety’ and loading them with too many decks.
Mr Graveson said: ‘These ships are inherently unstable. Some have heeled over.
'Designers are going for the maximum height they can and putting on as many decks as they can because that's what the customers want and it's a way of maximising revenues.
‘If you take a couple of decks out, then you lose revenue. These companies are putting profits before safety.'
http://www.dailymail.co.uk/travel/article-2087350/Costa-Concordia-traged...