Dodaj nową odpowiedź

wilku morski, jak w takim

wilku morski, jak w takim razie skomentujesz zarzuty Nautilus International związku zawodowego oficerów i marynarzy który mówi to samo tzn to nie jest odosobniony przypadek ale symptom stanu tej branży (tzn systemu :) już rozmiary takich statków narażają ludzi na niebezpieczeństwo (oczywiście im większe rozmiary tym większe zyski) i wzywa żeby zrewidować te praktyki oraz procedury stosowane w branży bo bezpieczeństwo poświęca sie dla zysku

http://www.newscientist.com/article/dn21362-cruise-ships-shouldnt-capsiz...

Allan Graveson, senior national secretary of the Nautilus union claimed that operators of such ships are ‘putting profits before safety’ and loading them with too many decks.

Mr Graveson said: ‘These ships are inherently unstable. Some have heeled over.

'Designers are going for the maximum height they can and putting on as many decks as they can because that's what the customers want and it's a way of maximising revenues.

‘If you take a couple of decks out, then you lose revenue. These companies are putting profits before safety.'

http://www.dailymail.co.uk/travel/article-2087350/Costa-Concordia-traged...

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.