Dodaj nową odpowiedź

Szanowni Czytelnicy,Jak

Szanowni Czytelnicy,
Jak wynika z różnych informacji internetowych kontrakt na budowę odcinka C autostrady A-2 firma giełdowa DSS dostała za wysoką łapówkę w trybie bez przetargowym za kwotę ponad 200 milionów większą, niż był poprzedni kontrakt z COVEC-iem. Pytanie tylko, kto tą łapówkę wziął, bo dał pewnie nieboszczyk prezes Łuczak. Kontrakt ze strony inwestora, czyli Skarbu Państwa, podpisała dyrektor warszawskiego oddziału wojewódzkiego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Elżbieta Brenda (treść kontraktu na stronie oddziału warszawskiego, ale podpisów brak (http://www.gddkia.gov.pl/pl/d/1ed5b333bf7cdae600e7d48868390b7e). Oddział warszawski nadzorowany jest przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad Lecha Witeckiego. On z kolei jest nadzorowany przez Ministra Transportu Sławomira Nowaka (kontrakt podpisany był za czasów poprzedniego ministra Grabarczyka), który podlega tylko Prezesowi Rady Ministrów Donaldowi Tuskowi. Czy znajdzie się odważny prokurator do zadania pytań tylu ważnym osobom? A gdzie są odpowiednie służby państwowe? Tyle ich jest, a jakby nikogo nie było. Aferę hazardową rozwiązano błyskawicznie, ustawę o przejezdności autostrad równie szybko. A teraz co, cisza we władzach? wszyscy się boją afery? Przecież wszyscy byli tacy odważni, ale tylko w gębie. Czekamy na ruch władzy, a w szczególności ruch Pana Premiera, który nie będzie chyba krył zamieszanych w tą aferę. Odwagi, Panie Premierze, bo sprawa i tak wyjdzie, dopilnujemy.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.