Dodaj nową odpowiedź

Kolego, akurat wszystko to

Kolego, akurat wszystko to co mówi taki konsultant jest nagrywane. Tak jak w odpowiedziach wcześniej, tacy konsultanci korzystają ze skryptów, jeśli skłamią albo powiedzą coś nie tak, jeśli chodzi o ofertę (np. ze nie jest w cale atrakcyjna) konsultant dostaje kare pieniężną, a póżniej dochodzi do zwolnienia. Taki konsultant nie ma możliwości mówienia co myśli o ofercie, musi mówić to co mu każą, ale nie polega to na obiecywaniu że nowy telefon będzie sprzątał i gotował, ale o to aby zachęcić klienta ofertą (stosowane to jest wszędzie, nawet na bazarku pani Ci powie, ze jej jabuszka są lepsze od jabuszek jej sąsiadki..). A co do kurierow, pracowalam w takiej firmie jak CCIG i 3/4 zwrotów miałam z powodu kurierów, bo do panów nie dociera, że nie są pępkami świata. Jak klient sobie życzy aby kurier był do południa, a ten przyjeżdźa pod wieczór, to o czym my mówimy? Dla kuriera to jest kwesta przywiezienia towaru, dla konsultanta kwestia kasy i to duzej. Pozatym i co w sumie najwazniejsze - czy jako kurier pozwalales klientowi zobaczyc przesylke (otworzyc ja) przed podpisaniem umowy? Bo 3/4 kurierow tego nie czyniło, co sprawiało, że klient niepewny sprawności zapakowanego telefonu nie podpisywal, nie odbierał przesyłki. A klient ma do tego prawo, ma prawo zobaczyć przesylkę, sprzęt przed podpisaniem umowy na niego. Mimo wielu skarg nic się nie poprawiało i nie poprawia. I tu nie chodzi o wciskanie kitów. Kurierzy myślą, że robią łaskę przywożąc przesyłkę i łamią prawa konsumenckie!

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.