Dodaj nową odpowiedź

Green Way - SIEĆ jakich 1000

O święta naiwności :)
Sieć "barów szybkiej obsługi" jak każda inna. Że bezmięsne? No i co z tego. Marketing firmy wykrył niszę na rynku na jedzenie typu vege i to wszystko. Poczytali, przebadali, zaprojektowali, dopasowali do grupy docelowej i opracowali sobie Green Way'a. To nie żadna ideologia - to rynek segmentu HORECA czyli po naszemu tzw. spożywka. (chyba najbardziej konkurencyjny, wyśrubowany, morderczy segment)

Trochę tak jak by wierzyć, że jak koncern farmaceutyczny produkuje penicylinę to z dobrego serca :))

Pozdrawiam

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.