Dodaj nową odpowiedź

>Mówisz że reklama

>Mówisz że reklama ogranicza twoją wolność w jaki sposób?

pracuję w firmie zajmującej się badaniami spoleczno-marketinowymi i mogę powiedzieć tyle, że już nawet niektóre związki zawodowe i organizacje społeczne przed przeprowadzaniem protestu, blokady, czy zaprezentowania swoich rządań robia badania. Nie mówiąc o typowych firmach sprzedających swe usługi czy inne produkty. Nawet nie wiesz, ile oni dowiadują się o Tobie, potencjalnym kliencie i w jaki sposób to wykorzystują. Reklama w pewien sposób jest ograniczaniem wolności, bo ten ktory tą reklamę projektuje, tworzy i puszcza w publikę, ma przewagę nad odbiorcą, przewagę polegającą na wiedzy, mechanizamach podejmowania decyzji przez konsumenta, wie kim jest jego klient, jakie ma preferencje i potrzeby. Zwykły człowiek nie ma pojęcia jakim działaniom marketingowym podlega - to coś na kształt podboju przez Hiszpanów Nowego Świata.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.