Dodaj nową odpowiedź

...

kontrowersja to stały element ich kampanii reklamowych, tą samą strategię stosują wszędzie gdzie są, w polsce mają pewien problem i trochę się boją, jedne próby nie są dość skandaliczne żeby podchwycić ("nie dla idiotów" które nikogo nie rusza) a pewne mogły by ich pogrzebać (np. obraza uczuć katolików) więc wybrali cel (grupę społeczną) który(ą) można obrazić, ale mimo wywołania "oburzenia" nie pozyska zbytnej sympatii społecznej...

słowem - trafili, i w tym wypadku najlepsze co można zrobić to sprawnie przechwycić, zmanipulować i skierować przeciw nim ten przekaz, bo sam protest tylko dopnie ich celu

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.