Dodaj nową odpowiedź

To nie jest sprowadzanie do

To nie jest sprowadzanie do absurdu. Coca-Cola specjalnie podpisała umowę z firmą zewnętrzną po to, by móc "oczyścić" swój PR. Ponadto, Coca-Cola jako wielka globalna firma powinna być pod większym naciskiem i kontrolą niż piekarnia "Żymła". Nie mówiąc o tym, że nawet w tym przypadku (gdyby taki miał faktycznie miejsce) oczywiście bym oczekiwał, że każdy w tym łańcuszku kontrahentów i klientów sprawdza co, od kogo kupuje. Na tym właśnie opiera się idea Fair Trade.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.