Dodaj nową odpowiedź

...

Kolego Marksisto, jak już napisałem, nie jest możliwe zorganizowanie bojkotu wszystkich marek korporacyjnych na raz. byłoby to nie do zrealizowania z przyczyn czysto technicznych, a również dlatego, że w oczach opinii publicznej narażamy się na ośmieszenie mówiąc, że mają przestać np. pić 90% napoi, które znają z półek sklepowych. Wierzę, że żaden z nas ich nie pije, ale dla konsumpcyjnego społeczeństwa, to brzmi tak jakby ich nagle zachęcać by przestali oddychać.
Poza tym nie obchodzi mnie co liberałowie rozumieją przez pojęcie "społeczeństwa obywatelskiego", ja przez to rozumiem społeczeństwo oparte na solidarności i wzajemnej pomocy i tak staram się to przekazać innym ludziom.

Yak, nie wiem w jaki sposób bojkot konsumencki może umocnić system. Jeśli okaże się być skuteczny, uderzy w finanse korporacji, z czego ma ona dwa wyjścia, redukcję zatrudnienia lub ograniczenie nakładów na reklamę. pierwszy wariant jest mniej prawdopodobny gdyż masowe zwolnienia jeszcze bardziej godzą w wizerunek marki, więc pozostaje drugie wyjście i już jest to jakiś sukces, że ludzie nie zobaczą 10 tylko 5 reklam na godzinę.

Odpowiedz



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.