Ile jest wart rynek komercyjnych mediów

Kraj

Przychody z reklam gazet codziennych wyniosły w lipcu 175,68 mln zł, czyli o 16,84 mln więcej niż przed rokiem. Liderem rynku reklamowego nadal jest "Gazeta Wyborcza", której przychody z reklam wyniosły w lipcu 68,81 mln zł. To o 8,69 mln zł więcej niż w lipcu 2006 roku.

Wpływy reklamowe dziennika "Rzeczpospolita" wzrosły w lipcu o 3,51 mln zł w stosunku do stanu sprzed roku i wyniosły 10,54 mln zł. Wpływy "Dziennika" wyniosły 10,33 mln zł, co oznacza wzrost o 6,41 mln zł w stosunku rocznym. Na czwarte miejsce w rankingu spadł "Fakt". Wpływy tabloidu z reklam wyniosły w lipcu 9,84 mln zł, czyli o 1,85 mln zł mniej niż przed rokiem.

Wśród dzienników lokalnych liderem jest "Dziennik Bałtycki". Jego przychody z reklam wzrosły do 6,32 mln zł w stosunku do 5,77 mln zł przed rokiem. Dane nie obejmują autopromocji. Wpływy wszystkich mediów z reklam wyniosły w lipcu 1,003 mld zł w stosunku do 879,54 mln zł przed rokiem. Największy udział przypadł na telewizję, która zwiększyła wpływy reklamowe z 433,72 mln zł do 481,90 mln zł.

Wpływy magazynów wzrosły do 187,18 mln zł z 167,01 mln zł, a stacji radiowych do 122,25 mln zł z 96,57 mln zł. Wpływy reklamowe kin wyniosły w lipcu 2007 roku 27,55 mln zł, co oznacza wzrost o 9,42 mln zł. (ISB)

Dodaj nową odpowiedź



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.