Supernabijanie klienta w butelkę

Kraj | Gospodarka

Raport Inspekcji Handlowej dowodzi, iż akcje promocyjne w supermarketach to często oszukiwanie kupującego. Mechanizm dział na dwa sposoby: raz, mamy do czynienia z zawyżaniem ceny, by następnie podczas promocji obniżyć ją do jej ‘wartości rynkowej’; dwa, promocja jest czystym złudzeniem, towar znajduje się tylko w pojemniku z napisem promocja, zaś przy kasie płacimy tyle ile przed ‘wielką okazją’.

Elżbieta Anders z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów powiedziała dla Wirtualnej Polski, że należy też uważać na tak zwane ‘gratisy’. Zwykle bardziej opłaca się kupić dwa szampony, niż dwa szampony w cenie jednego.

Dodaj nową odpowiedź



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.