Brutalne zatrzymanie demonstrantów w Słupsku

Kraj | Represje | Ruch anarchistyczny

RAPORT

W niedzielę po godzinie 6.00. policja wtargnęła do jednego z mieszkań w Słupsku zatrzymując ok. 25 działaczy m.in. z Poznania, Torunia i Szczecina, którzy dzień wcześniej brali udział w demonstracji przeciwko tarczy antyrakietowej. Z uzyskanych informacji wynika, że interwencja policji miała brutalny charakter. Zatrzymani, z którymi udało nam się skontaktować, twierdzili, iż włamano się do mieszkania, użyto gazów oraz pobito kilka osób. Jedna osoba ma złamaną rękę.

zarzuty wobec zatrzymanych

Aktualizacja

01.04. W Olsztynie odbyła się demonstracja solidarnościowa

19.40 - w Toruniu odbyła się demonstracja solidarnościowa z represjonowanymi

31.03. 15.40 - Wszyscy zatrzymani zostali zwolnieni. O 16.00 odbęzie się konferencja prasowa z ich udziałem.

20.00 - przedstawiciel policji twierdzi, że wypuszczą wszystkich do jutra do godziny 15.00

19.45 - obecnie na wolności jest już 10 osób. Dziewiątka, która otrzymała zarzuty, dziś nie zostanie zwolniona. Sprawę monitorują prawnicy z Fundacji Helsińskiej.

18.35 - wypuszczono dwie aktywistki. Liczba oskarżonych wzrosła do dziewięciu.

14.30 - pikieta pod komendą zakończyła się

13.30 - policja potwierdziła zatrzymanie 23 osób, już co najmniej 6 zostaną postawione zarzuty. Jak dowiedział się nasz korespondent przebywający na miejscu, zatrzymani mówią, że policja zaatakowała ich nad ranem gdy już spali. Policjanci byli bardzo brutalni, użyli też gazu łzawiącego w zamkniętym pomieszczeniu.

12.55 - obecnie pod komisariatem znajduje się ok. 30 osób wyrażających solidarność z zatrzymanymi. Krzyczą: "Tak wygląda demokracja?!", "Białoruś! Białoruś!", "Uwolnić zatrzymanych". Jak udało się dowiedzieć naszej korespondentce co najmniej 3 osoby zostaną oskarżone o "naruszenie nietykalności funkcjonariusza", co jest standardowym oskarżeniem w celu odwrócenia winy w przypadku, gdy to policja dokonała brutalnego ataku

12.15 - trwa pikieta solidarnościowa kilkunastu osób pod komisariatem, gdzie znajdują się zatrzymani.

11.30 - nasz korespondent poinformował nas, że oficjalna zostało zatrzymanych 25 osób. Po After Party aktywiści byli śledzeni przez policję. Jedna osoba ma złamaną rękę.

30.03 Dzisiaj o godzinie 12, przed słupskim komisariatem przy ulicy 3 maja odbędzie się pikieta solidarnościowa z zatrzymanymi.

Rzecznik Policji w Słupsku twierdzi, że interwencja była spowodowana zakłóceniem ciszy nocnej, a niektórym zatrzymanym osobom grozi postawienie zarzutu o czynną napaść na policjanta. Postawienie podobnego typów zarzutów wobec działaczy politycznych i społecznych jest bardzo częstą praktyką stosowaną przez policję, w przypadkach kiedy sama użyje ona nieuzasadnionej przemocy.

Obecnie zatrzymani są przesłuchiwani. Prawdopodobnie przebywają na komisariacie policji w Słupsku przy ulicy 3 Maja. Więcej informacji można uzyskać pod telefonami:
Komenda Miejska Policji - 0 59 848 01 00
Dyżurny Komendy Miejskiej Policji - 0 59 848 05 45
Rzecznik Prasowy Komendy Miejskiej Policji – 691 420 538

Prosimy wszystkich o dzwonienie pod te numery z żądaniem informacji i głosami protestu.

O dalszych losach będziemy się starali informować.

Pojebało

no tak.. napaść na policjanta, a to może policjantowi powinien być przedstawiony zarzut napaści na człowieka? jak ktoś się wpierdala o 6.00 rano przez drzwi to ciężko żeby nie bronić się... kurwa oni wogóle nie myślą -_-" mogliby chociaż RAZ trochę kultury i poszanowani okazać, a nie wpierdalać się do domu... pojebało ich do reszty...

CHWDP!!!!!!!!!!!!!!!!!

CHWDP!!!!!!!!!!!!!!!!!

slupska policja slynie z

slupska policja slynie z takich zagrywek, o czym najwiecej moga powiedziec slupscy kibice ktorzy zostali zaatakowani przez policjantow by po kilku dniach czesc osob miala juz zarzuty o czynna napacs

Wczoraj wszyscy nie mogli

Wczoraj wszyscy nie mogli sie nadziwic, ze policja w slupsku taka spokojna, a tu chuje pokazały prawdziwe oblicze! Nie umiem tego skomentowac - wjebali sie do domu z gazem i palami... co za scierwo.
Policja - faszystowskie chuje.
Jebane ZOMO!

Co tez pieprzy ten rzecznik

Co tez pieprzy ten rzecznik - wlam i gazy za zaklocanie ciszy nocnej?
to ja juz dawno powinienem chyba w bunkrze mieszkac.

Dyżurny Komendy Miejskiej

Dyżurny Komendy Miejskiej Policji zachowuje spokój grabarza przy telefonie i z uporem maniak powtarza, że nie udziela żadnych informacji...

dla odmiany

Mi, a dzwonilem pare razy, mowil na poczatku to, a pozniej, ze nic nie slyszy i odkladal sluchawke.

GAZ?!

nie mam pytań ... szkoda że nie ściągnęli jeszcze brygady antyterrorystycznej i czołgów.../ czekamy na szczegółowe info

Rzecznik podal ze zatrzymano

Rzecznik podal ze zatrzymano 25 osob, narazie nie ma zarzutow.Dzwoncie pod podane wyzej telefony i nekajcie ich.

telefony

lutować ich telefonami!!! , jakby kto znał dziennikarzy jakiś znajomych czy ludzi z jakiś organizacji np. amnesty czy innych to niechaj dzwonią nic może sie nie dowiedzą czy dowiecie ale tam jest jasny sygnał ze sie o nich upominają. wasze telefony uprzykrzają im życie i za niedługo będą mieć tej sprawy dosyć. czy jest gdzieś telefon do komendanta wojewódzkiego tamtejszego województwa by i tam ich cisnąć.

DEMO O 12!!!

DEMO O 12 POD KOMISARIATEM W SłUPSKU!

@

akcja solidarnościowa jest o godz.13.
na lewica.pl jest podane że zatrzymano 25 osób i niesprawdzona informacja iż podczas interwencji jednemu z zatrzymanych złamano rękę.
cała interwencja najprawdopodobniej jest sprowokowana i mieli swój udział tajniacy którzy podkręcili mundurowych.

metys, pikieta już trwa, bo

metys, pikieta już trwa, bo ludzie są już na miejscu

o 13!!!!!!!!!!!!!!! jestesmy

o 13!!!!!!!!!!!!!!! jestesmy w słupsku powiadomone media.

Informacja

Informacja o sprawie zatrzymanych w Słupsku przeniknęła do oficjalnych mediów , ukazała się obszerna informacja na ten temat w telegazecie programu 1 telewizji polskiej .

Wykop

Kto może niech wykopie...więcej osób dzięki temu może się dowiedzieć:
http://www.wykop.pl/link/54217/brutalne-zatrzymanie-demonstrantow-w-slup...

DWUMETROWY CHUJ WCHODZI W DUPE POLICJI!

wczoraj zachowywali sie jakby co najmniej walczyli z terrorystami !uzbrojeni w palki i jakieś wyrzutnie wodne,a to miała być demonstracja pokojowa ,ale chyba "inteligentni" policjanci potraktowali to inaczej.Puscili na nas psy,jedn chlopak ma rany na brzuchu,rzucili sie nawet na dziwczyny,paranoja!
To oni powinni być oskarżeni o napaść!
DWUMETROWY CHUJ WCHODZI W DUPE POLICJI!
trzeba cos zrobic ,nie moga nas traktowac jak ostatnich smieci

Ambasada Polska w Berlinie dnia 29.03.2008

Ambasada Polska w Berlinie dnia 29.03.2008:

http://media.de.indymedia.org/images/2008/03/211904.png

23 zatrzymanych!!! znów te

23 zatrzymanych!!! znów te 23...

czy trwa ?

czy trwa jeszcze demonstracja pod komenda ?

No i bardzo dobrze.

No i bardzo dobrze.
było nie drzeć ryja o 6 rano, to by Was nie spałowali.

O 6 rano to oni spali

O 6 rano to oni spali człowieku. A jak wierzysz w brednie policyjnego specjalisty od PR, to już nie moja wina.

he :) sześciu czy siedmiu

he :) sześciu czy siedmiu fachowców od brudnej roboty z gazem wpierdala się do domu ludziom, którzy przypadkowo akurat byli wcześniej na demonstracji antywojennej, po telefonie od sąsiadów że ktoś za ścianą przeklina. Jeśli po takim doniesieniom ktoś jeszcze wierzy policji, to gratuluję pigułek!

Dlaczego ci policjanci biją

Dlaczego ci policjanci biją tych biednych anarchistów? Jak tak można to skandal! Państwo powinno szanować anarchistów!

Skandal!

Oczywiście, to czysto polityczna akcja, a zatrzymani to bohaterowie porównywalni z tymi, którzy walczyli z komuną. A ża policjanci chcieli spuścić komuś wpierdol, to i się wyżyli na Bogu ducha winnych anarchistach.

Bo oczywiście państwo tak bardzo boi się ruchów anarchistycznych, że aż musi na Was policję nasyłać. Litości...

po ch** wy czytacie tego

po ch** wy czytacie tego typu strony? Nie macie co robić na Komendzie?

DZWONIłEM TAM

Szanowny rzecznik powiedział ze narazie są zatrzymani do wyjaśnienia a zarzuty jakie maja przedstawione to znieważenie policjantów i co oczywiście co mógł powiedzieć więcej ze byli pod wpływem alkoholu ogólnie to żenada . TRZYMAJCIE SIE Bełchatów JEST Z WAMI!!!!

nom

nom bełchatów z nimi ;)

A jaka twoim zdaniem to

A jaka twoim zdaniem to była akcja, jeśli nie polityczna? 8 typa wyważa drzwi i gazuje i pałuje aktywistów śpiących w środku, to co to jest?

Gdyby to był pojedynczy wypadek, można by było się zastanawiać o "przypadku" ale to już nie pierwszy raz, niemal przy każdej większej demonstracji są podejmowane tego typu działania represyjne.

re:

Nikt by do Was nie przyjechał, gdyby sąsiedzi nie zadzwonili że nie mogą przez Was spać. I nie róbcie z siebie takich biednych pokrzywdzonych robaczków. Policjanci nie pałują nikogo tylko dlatego, że jest anarchistą. Ale jeśli się ktoś rzuca jak wesz na grzebieniu to go trzeba sprowadzić do parteru i tyle.

Wiem co mówię - sam pracuję w Policji.

miło że się przyznałeś.

miło że się przyznałeś. pozostawię ten wpis bez komentarza.

Zawsze jak jest donos od

Zawsze jak jest donos od sąsiadów że za ścianą ktoś przeklina, to angażujecie całą jednostkę, używacie gazu i wpieprzacie się do domu łamiąc ludziom ręce? Ciekawe, że dotychczas nie zauważyłem.

...

Nie. Tylko wtedy, gdy delikwent jest agresywny i nie słucha tego, co się do niego mówi.

i wtedy łamie mu się

i wtedy łamie mu się rękę... Z doświadczenia wiem, że nie ma bardziej agresywnych ludzi niż prewencja.

To niestety prawda. Ale jest

To niestety prawda. Ale jest to spowodowane reakcją obronną psychiki takiego człowieka. Postój sobie w pierwszym szeregu kiedy rzucają w Ciebie kamieniami. Ciekawe czy wtedy będziesz kulturalny i delikatny. Akcja wywołuje reakcję.

jaką reakcją obronną? to

jaką reakcją obronną? to oni byli (i w wielu przypadkach są) stroną ofensywną.

Mówię - stań w pierwszym

Mówię - stań w pierwszym szeregu i poczekaj aż dostaniesz cegłówką. Kilka takich akcji, a gwarantuję, że będziesz od razu na wyzwiska i poruszenie reagował agresją [mówię o manifestacji]. Niestety nie jest to profesjonalne, ale logiczne z psychologicznego punktu widzenia. Jednak nigdy nie ma tak, że dostaje się "za niewinność". Za coś takiego policjant może zostać zwolniony dyscyplinarnie.

jaką cegłówką? kto w

jaką cegłówką? kto w domu trzyma cegłówki?

Poza tym nie wiem jak ty, ale ja brałem udział w paru demonstracjach, gdzie nie było żadnego rzucania cegłówkami, a policja była i tak agresywna (np. w czasie protestu pielęgniarek w obronie szpitala Rydygiera we Wrocławiu). Po prostu moje doświadczenie przeczy twoim teoriom psychologicznym.

Nie pisałem, że gość tą

Nie pisałem, że gość tą "cegłówką" musiał dostać podczas konkretnej manifestacji. Po prostu po kilku takich przypadkach człowiek reaguje odruchowo zgodnie z prawem Pawłowa. Napisałem również, że nie jest to profesjonalne, ale tak po prostu jest. Rozwiązaniem [wiem, że Wam się nie spodoba, ale nie obchodzi mnie to] jest danie policji podwyżek i odpowiednie kursy psychologiczne.

hahaha no pewnie dajcie nam

hahaha no pewnie dajcie nam podwyżki albo będziemy napierdalać wszystko co popadnie dookoła człowieku zjeżdzaj już stąd :D

bla bla bla

mnie się tam wydaje, że jak kolo ma problemy po uderzeniu cegłówką to powinien raczej w psychiatryku siedzieć. a Ty piszesz żeby tym świrom dać jeszcze podwyżki. im na początek trzeba odebrać broń bo są niebezpieczni. żal mi Ciebie...

Spierdalaj z tej strony

Spierdalaj z tej strony mundurowa gnido.

jesli to nie jest

jesli to nie jest profesjonalne, to nie powinen taki polucyjniak wykonywac zawodu. slaba psychika? czy to jest wyslumaczenie? po co w takim razie testy, sprawdazajace mozliowsc do wykonywania zawodu? reakcje impulsywna nie ma miejsca w profesjonalizmie!

Spoko przyjde ci do domu o 6

Spoko przyjde ci do domu o 6 rano a jak będziesz agresywny to ci ręce połamię, cóż takie mam reakcje obronne

...

Są. Operacyjni - z nimi pewnie nie miałeś do czynienia? Życzę Ci, żebyś nigdy nie musiał do nich trafić.

za kilka minut info pojawi

za kilka minut info pojawi się na papie. iar już jest poinformowany.
dla nas sprawa jest jasna, ale policja oczywiście wszytkiemu zaprzecza. przybrali pozę obrońców prawa i uparcie się tego trzymają powołując się na ilość promili we krwi zatrzymanych. ich wersja jest przekomiczna, twierdzą, że nie użyli gazu itd.
rzecznik prasowy policji traci cierpliwość, podobnie jak dyżurujący.

IAR już podało parę

IAR już podało parę godzin temu i to w mowie przypominającej język PRL - sugerującej "chuliganerkę". Najbardziej z mediów komercyjnych do roboty jak na razie przyłożyła się gazeta.pl bo przynajmniej skontaktowała się z Damianem Kaczmarkiem. Reszta leci na razie wyłącznie na info policyjnym.

zgadza się, ich tekst

zgadza się, ich tekst przeczytałam niedawno, skończyli już dyżur, więc wszelkie obiekcje muszą poczekać. coraz bardziej odrzuca mnie od tego medialnego światka. w każdym razie u mnie będzie podane to w innej formie i stylu.

wywalcie teksty tych

wywalcie teksty tych kretynow, Xavier nawet nie warto odpowiadac.

Może warto by się o nich ubiegać na szczeblu wojewódzkim?

spokojnie biały

Większości wpisów policji i tak nie puszczamy, bo są zbyt głupie, aby można je opublikować - nawet jako komentarze internetpowe. Znasz ten dowcip - dlaczego policjanci chodzą zawsze we trzech?
"Jeden umie czytać, drugi - pisać, a trzeci pilnuje tych dwóch przebrzydłych inteligentów".
Ale wygląda na to, że i z tym jest słabo :/.

podajcie info do TVN24 w

podajcie info do TVN24 w necie .a do gliny mam kilka liter hwdp...

police shit

NAZISCI TEZ WYKONYWALI ROZKAZY

zatrzymuja i karaja niewinna

zatrzymuja i karaja niewinna dzieciarnie
podczas gdy bandyci grasuja bez karnie

zal mi was paly, ale rozumiem wasz WQRW i desperacje
BO OD MAFI MOZNA ZAROBIC KULKE ALBO OSTRY WPIERDOL POD DOMEN PO SLUZBIE!!!

Dzieciakow leja, jak juz nie

Dzieciakow leja, jak juz nie raz bylo mowione, z amfy ciezko na sluzbie sie schodzi i trzeba sie wyzyc, a z mafia to oni wola nie ryzykowac, z nimi interesy lepiej robic.

Kazdy pies to alkoholik lub zlodziej, nie ma innych opcji (no chyba, ze jest szczeniakiem, ale szybko dorosnie jak reszta watachy)

ACAB

Powodzenia!

Życzę powodzenia w negocjacjach z komendantem. Zresztą, jak są po zarzutach, to o ich losie decyduje teraz prokurator.

A wrzuty na policję z Waszej strony brzmią niczym najlepszy komplement. Ciekawe, że jak Was ktoś okradnie albo pobije, to od razu z płaczem lecicie do najbliższego komisariatu ;-)

A tak swoją drogą - czy fakt, że cenzurujecie niektóre wpisy niezgadzające się z Waszym światopoglądem nie czyni z Was naśladowców Łukaszenki?

Byłem kilkakrotnie

Byłem kilkakrotnie zaatakowany, czasem gdy policjant stał kilkaset metrów dalej i NIGDY nie otrzymałem pomocy. Nie znam nikogo kto by ją otrzymał, więc nie fanzol tu jak się strasznie męczycie dla nas. My wam już dziękujemy.

Co do wpisów to wchodzą te które są zgodne z polityka redakcyjną, która jest publicznie dostępna. Głupich prowokacji ABW nie dajemy.

...

Widocznie trafiłeś na jakiegoś słabego policjanta. Mi się rozchodzi o to, że robicie z siebie męczenników w słusznej sprawie i rozsiewacie dookoła spiskowe teorie dziejów. Myślisz, że policja ma w głowie tylko i wyłącznie jeżdżenie i spuszczanie lania biednym anarchistom, którzy sobie cichutko siedzą i nikomu nie wadzą?

Bo moim skromnym zdaniem bajeczka o gromadce Bogu ducha winnych, spokojnych i siedzących sobie cichutko jak myszka ludzi, nagle zaatakowanych przez oddział antyterrorystów jest naciągana jak, nie przymierzając, baranie jajca. NIKT rozsądny w to nie uwierzy - chyba, że bardzo tego chce, co zresztą widać po niektórych komentarzach. No offence, ma się rozumieć.

A ty wierzysz w szlachetnych

A ty wierzysz w szlachetnych stróżów prawa którzy włamują się do mieszkania ludziom. U mnie na osiedlu co chwila są jakieś głośne imprezy i jakoś nie widzę oddziałów policyjnych szturmujących lokale. Tu musiał być prikaz z góry - na polityczne zamówienie. A twoim zdaniem ten mandat wczoraj 650 zł "za zaśmiecanie", który dostał po demonstracji jeden z aktywisów to też normalna sprawa?

Państwo Prawa

Przecież może się odwoływać od wysokości mandatu z tego co mi wiadomo. Są ludzie i ludziska, tak samo jak u Was nie ma również świętych, ba! Wasza społecznośc przypomina mi do złudzenia ludzi z NOP.

Na Białorusi też pewnie

Na Białorusi też pewnie moża się odwoływać, a milicja nikogo bez powodu nie bije - tak przynajmniej głoszą komunikaty jej rzeczników... wierzysz w jakieś spiskowe teorie, że to za poglądy?

Byłem na Białorusi

Byłem na Białorusi kilkakrotnie i powiem Ci, że radzę Wam się tam przejechać i pomieszkać ze trzy miesiące. Ciekawe czy dalej będziecie narzekać na polską policję.

Spróbujcie zorganizować tam manifestację, chociaż jeśli to będzie manifestacja przeciwko tarczy antyrakietowej to miłościwie Wam panujący może jeszcze Wam wysłać milicjantów jako obstawę.

bo polskie władze (policja

bo polskie władze (policja jest tylko pałką tych co nad nimi stoją), są inteligentniejsze niż Łukaszenko - wiedzą że w Polsce, z różnymi tradycjami powstańczymi itd. takie numery skończyłyby się masowym ruchem sprzeciwu. A tak popałują po kątach, żeby dać "po cichu" sygnał, żeby uważać i jeszcze zrobią z pałowanych chuliganów w mediach.

Wolę taką demokrację niż

Wolę taką demokrację niż PRL a'la Łukaszenka. Przynajmniej można pożyć w dostatku.

Kto żyje w dostatku ten

Kto żyje w dostatku ten żyje. Mów za siebie.

Byłeś na Białorusi?

Byłeś na Białorusi? Porównaj zarobki tam i u nas. I nie, nie zarabiam kokosów, ale przynajmniej mam taką możliwość.

"ale przynajmniej mam taką

"ale przynajmniej mam taką możliwość"

to jest amerykański sen po polsku - w USA też masowo klasa panująca utrzymuje ludzi w micie, że "każdy może od pucybuta do milionera" itd. tyle że to nie ma przełożenia na rzeczywistość, ale dzięki temu udaje się utrzymać w ryzach jako tako (choć w związku z narastającym kryzysem żaden mit się nie utrzyma na dłużej).

A to że policja może poczynać sobie jeszcze swobodniej, to ja wiem. I co z tego?

Nie aspiruję do bycia

Nie aspiruję do bycia milionerem. Pieniądze są potrzebne do przeżycia, a cała reszta to esencja życia.

Świat jest tak skonstruowany, że nie każdy może mieć jachty i spółki giełdowe. U nas na szczęście w ostatnim czasie powiększyła się znacząco tzw. klasa średnia, co zmiejszyło różnice pomiędzy bogatymi, a biednymi. Wiem, że to tylko statystyka, ale daje jednak jakiś obraz społeczeństwa.

Nie wiem gdzie mieszkasz i

Nie wiem gdzie mieszkasz i ile zarabiasz, ale tu nawet nie chodzi o jakieś jachty. Wyobraź sobie, że 60 proc. mieszkańców tego kraju żyje poniżej lub na granicy minimum socjalnego. A części nawet nie starcza do pierwszego. To jest świat który ja widzę codziennie dookoła w sąsiedztwie w rozpadających się kamienicach z XIX wieku.

60%? Przesada. Pracy jest

60%? Przesada. Pracy jest bardzo dużo, tylko potrzebne są kwalifikacje i chęci, a z tym to różnie bywa. Lepiej, tak jak moi sąsiedzi posiedzieć na bezrobociu, przepijając tanim winem. I to wszystko między innymi z moich podatków.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Minimum_socjalne

Nie czytałeś o zjawisku working poor - pracujących biedaków? Nie ilość miejsc pracy jest ważna, a nawet poziom bezrobocia, ale warunki pracy i zarobki.

Dlatego się cieszę, że

Dlatego się cieszę, że politycy trzymają inflację w ryzach. Pomysły "socjalistów" pokroju Leppera są dość ciekawe - zwiększyć ilość pieniądza w obrocie, podwyższyć minimum socjalne. Wiesz co to by wywołało? To, że Lepper mógłby Ci dać nawet 10 milionów złotych, a i tak byłbyś biedny jak mysz kościelna, bo siła nabywcza tych pieniędzy wynosiłaby jedną dzisiejszą złotówkę. Tak to działa. Jeśli nie ma pracy - nie ma kołaczy, a kto nie jest zaradny to nawet najlepsza "pomoc" państwa nic nie da. Kluczem jest zwiększenie wydatków na naukę i edukację społeczeństwa, bo bez tego daleko nie zajdziemy.

Od tego typu propagandy jaką siejecie zaczynają się systemy typu ZSRR, czy ten panujący obecnie na Kubie. Pamiętajcie o tym.

Na edukację powiadasz? a ja

Na edukację powiadasz? a ja znam masę wyedukowanych bezrobotnych, lub pracujących za marne grosze. Nie wiem dlaczego ale ciągle odnoszę wrażenie że obaj żyjemy w jakichś dwóch różnych krajach.

A ty z tym ZSRR to już propagandą na maksa pojechałeś. Z UPR jesteś?

Papierek z uniwerku nie

Papierek z uniwerku nie równa się wykształceniu. Poziom polskich uczelni jest bardzo niski w porównaniu z Zachodem. Liczą się umiejętności jakie zdobywasz na uczelni wyższej. Szczerze powiedziawszy dziś nawet praktyka w firmie więcej daje niż pięć lat nauki.

>>Z UPR jesteś?

Nie należę do żadnej partii. Jestem normalnym polakiem, pracującym od pierwszego do pierwszego.

Polskie uczelnie są

Polskie uczelnie są całkiem niezłe. Nie w tym rzecz, ale w półperyferyjności naszego kraju w światowym systemie kapitalistycznym.

>> Nie należę do żadnej partii. Jestem normalnym polakiem, pracującym od pierwszego do pierwszego.

Ty, popatrz, to tak jak ja.

Skoro są niezłe to czemu

Skoro są niezłe to czemu ludzie "z papierkiem" idą na bezrobocie? Bo nie zdobyli wiedzy, dzięki której mogliby otworzyć swoją działalność gospodarczą, albo zostać przyjętymi do pracy.

Niekoniecznie. Po prostu

Niekoniecznie. Po prostu rynek działa chaotycznie i studia które są coś warte teraz za pięć lat mogą się okazać się niewypałem, a teraz akurat jest taka sytuacja, że nie ludzie po uniwerkach, ale po zawodówkach są w większej cenie, więc twój mit wykształcenia też leży. Po prostu - człowiek w kapitalizmie to towar - jak jest na niego popyt to ma nieźle, a jak popyt spada, to gnije i zdycha z głodu.

Owszem, ale wykształcić

Owszem, ale wykształcić dobrego inżyniera też jest ciężko. Dlatego mówię o całościowym spojrzeniu na edukację, być może powiązaniu jej z prywatnymi firmami, aby sprostać zapotrzebowaniu.

Cieszy mnie, że można z Tobą podyskutować na trochę wyższym poziomie niż z większością ludzi komentujących ten wątek.

Jeny ale wy bzdety piseczie,

Jeny ale wy bzdety piseczie, zupelnie nie zwiazane z tematem psow.

"Pracy jest bardzo dużo,

"Pracy jest bardzo dużo, tylko potrzebne są kwalifikacje i chęci, a z tym to różnie bywa"

Nie zgadzam się z Tobą do końca, ponieważ znam wiele przypadków głównie samotnych matek lub młodych matek, które szukają pracy, mają różne kwalifikacje ( raz studia innym razem szkołę zawodową), ale ze względu na dzieci bardzo długo lub wcale nie mogą jej znaleźć. Jestem pedagogiem i ze względu na zawód spotykam się z tymi kobietami i nie zgadzam się, że kwalifikacje i chęci wystarczają.

Re:

650? Dużo, jak na zwykłe zaśmiecanie - pewnie doszło do tego jakieś inne wykroczenie, o którym "zapomniałeś". Taryfikator mandatowy za zaśmiecanie pozwala nałożyć mandat do 200 PLN. 650 zeta za samo śmiecenie po prostu nie przejdzie.

Nie wierzę w żadnych szlachetnych stróżów prawa - po prostu śmieszy mnie Wasza męczenniczo-spiskowa propaganda ;-)

plus przeklinanie. Czy twoi

plus przeklinanie. Czy twoi koledzy akurat wtedy prowadzili strajk włoski że dawali maksymalne mandaty? Człowieku, my też czytamy wasze fora i wiemy że dostajecie czasem polityczne zamówienie, żeby kogoś "przydusić", więc nie wciskaj ciemnoty, bo to może udać ci się na onecie, ale nie na tym portalu gdzie wiele osób miało nieprzyjemne kontakty z policją z powodu swojej działalności społecznej.

Mam kolegę który także twierdził, że policja działa w ramach prawa, dopóki przy okazji jednej demonstracji (pokojowej) nie dostał pałą, bo akurat stał i się przyglądał. Były nagrania filmowe, setki światków, jak spokojnie stojących ludzi policja pałowała i to już za III RP, a nie PRL. Nazwę zmieniliście, metody są stałe.

...

Skandal! Jak mniemam, aktywista śmiecił i przeklinał w słusznej społecznej sprawie? Wyrzucić policjanta ze służby!

I jeśli pozwolisz, to pominę fragment o politycznej akcji, bo już mnie to nudzi.

Odnośnie Twojego kolegi, który dostał "za niewinność" - przykro mi. W każdym razie, ja bym spokojnego człowieka nie zaatakował. Tak jak wszędzie, w Policji też są oszołomy. Znam takich, którzy chętnie by naklepali każdego, kto się krzywo spojrzy - ale większość to normalni ludzie. Ale Was i tak pewnie nie przekonam, dlatego daruję sobie dalsze wpisy.

Choć Waszych przekonań zupełnie nie podzielam, to jednak pozdrawiam Was serdecznie i życzę jak najmniej nieprzyjemnych przygód z policją.

Naśladowcami Łukaszenki to

Naśladowcami Łukaszenki to są ci, którzy o 6 rano wyciągają ludzi z mieszkań

Czyli gliniarze, bo z

Czyli gliniarze, bo z relacji zatrzymanych wynika, że o 6 rano spali, a gliny zrobiły nalot. A że naloty nie należą do czynności cichych, to z pewnością pobudzili ludzi.

A o której mają

A o której mają wyciągać? Między 2:00, a 3:00 w nocy?

Nie odróżnisz represji

Nie odróżnisz represji politycznych i zwykłej brutalności ludzi którzy czują, że mają władzę od służby ludziom jaką powinni wykonywać policjanci?

Oni służą ludziom, ale

Oni służą ludziom, ale tylko tym wybranym.

No jasne, oni mieli

No jasne, oni mieli przecież po bombie w każdej kieszeni, a każdy zamordował po 10 matek policjantów. Tylko jeszcze trochę ich potrzymajcie bez snu, to się do tego przyznają. NIE WSTYD?!

Dodaj nową odpowiedź



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.