Unijna Dyrektywa Audiowizualna: Chcemy jeszcze więcej reklam w środkach medialnych!

Kraj | Technika

Rząd zajmie się nowelizacją ustawy o radiofonii i telewizji, będącą implementacją unijnej dyrektywy, której projekt przygotowało Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Częstsze bloki reklamowe, przerywanie reklamami programów oraz legalne umieszczanie produktów reklamowych w polskich filmach i serialach - m.in. takie zmiany nastąpią w ustawie o rtv, po wdrożeniu unijnej dyrektywy audiowizualnej.

Przygotowywana nowelizacja ma przede wszystkim zliberalizować zasady emisji reklam. Miałyby się one ukazywać częściej, poza tym dopuszczalne byłoby przerywanie reklamami audycji informacyjnych (z wyłączeniem serwisów informacyjnych), a także krótszych niż 30 minut audycji publicystycznych, dokumentalnych i religijnych (z wyłączeniem transmisji uroczystości religijnych). Minimalna przerwa między blokami reklamowymi zostałaby skrócona z minimum 20 do 10 minut. Częściej niż dotąd można byłoby przerywać reklamą filmy fabularne i telewizyjne (z wyłączeniem serii i seriali oraz filmów dokumentalnych).

Jedną z ważnych zmian, jaką wprowadzić ma nowelizacja jest też uregulowanie lokowania produktu czyli tzw. product placement. Będzie ono legalne jednak nie w przypadku alkoholu i leków na receptę. Zabronione będzie także umieszczanie go w programach dla dzieci a informacja o każdym placemencie będzie musiała pojawić się na początku i na końcu programu.

tylko po to ,żeby jeszcze

tylko po to ,żeby jeszcze bardziej ryć ludziom mózgi - tv sucks!!!!!!

a jak!

Niedługo reklamy będą przerywane filmami, programami itp. to chujostwo zalewa nas z każdej strony. Gdzie się nie spojrzysz tam reklama: w skrzynce pocztowej normalnej i internetowej, na bloku, słupie, chodniku, ścianie, samochodach i nie wiadomo gdzie jeszcze. Coraz częściej w naszych domach. Zgroza!

no ja pierdole ich juz

no ja pierdole ich juz wszystkich pojebalo

I bardzo dobrze

Oglądanie telewizji będzie tak meczące, że może ludziom się odechce tracić czas na te bzdury w tv.Podobno przeciętny obywatel tego kraju siedzi 4-5 godz. dziennie przed tivikiem, łyka gównianą papkę medialną i żyje tym tanim, manipulacyjnym, rozrywkowo-informacyjnym badziewiem. Jak nie będzie nic innego oprócz reklam to może wpadnie do bani pomysł żeby coś porobić? I wtedy będzie dylemat, no bo co można robić przez 5 godzin dziennie?

Nie ma co sie wkorwiac tylko

Nie ma co sie wkorwiac tylko trza wyrzucac z domu tv co dla przykladu juz dawno zrobilem oraz promowac takie postepowanie u innych :) Pozdrawiam

no ale jest jeden plus-w

no ale jest jeden plus-w koncu jakos product placemnt zostanie ujety w jakies karby.

Czekam na legalizację

Czekam na legalizację przerywania reklamami uroczystości religijnych. Prymas celebruje msze w katedrze i nagle jeb "Tylko tabletki Chujex gwarantują natychmiastowe zwalczenie bólu!" i jeb wracamy do kościoła. To by biło rekordy oglądalności (bo nudne momenty uroczystości by były wykorzystane).

i nagle jeb.. i spadłam z

i nagle jeb.. i spadłam z krzesełka ... :D :D :D

Dodaj nową odpowiedź



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.