Zarobić na głodzie.

Rzetelność środków masowego przekazu wiele pozostawia do życzenia. Zdają się być oni ślepi na elementarne prawdy, nie biorą pod uwagę faktów – innych niż te podane na tacy. I tak potrafią reklamę przedstawiać jako obiektywną informację. Jednym z przykładów jest problem głodu – oficjalne media tłuką propagandę proamerykańską, służącą konkretnym koncernom: że głód da się zaspokoić przez zastosowanie nowych technologii i przez genetyczną modyfikacje żywności.

Tymczasem okazuje się, że nie ma problemu z ilością jedzenia, że często głodują ludzie w krajach o nadwyżce żywności. Problemem jest nierówność, brak pieniędzy, niesprawiedliwa dystrybucja dóbr.

Zamiast publicznej debaty o realnym problemie, mamy sploty reklamowe, próbę zarobienia na biedzie. Racjonalność kapitalizmu.

Link do artykułu na dany temat: http://www.prawda.pl/content/view/81/1/

Dodaj nową odpowiedź



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.