Złudzenie Wyboru

Blog | Wybory

Coca-cola czy pepsi, oto odwieczny dylemat konsumentów z tak zwanego pierwszego świata. Oto decyzja, która definiuje styl życia. Oto dwa identyczne produkty, między którymi toczy się wielka walka: kampania wyborcza, zakrojony na szeroką skalę pojedynek o twój głos. Pepsi czy coca-cola? Oto złudzenie wyboru, którym karmieni jesteśmy od momentu, kiedy nasi rodzice nauczyli nas posługiwać się pilotem od telewizora. Żyjemy w świecie, w którym liczy się opakowanie, czyli pozór, rzeczywistość zaś obdarta została ze swego piękna i dziś nie jest w stanie dorównać kolorowemu światu reklam i telewizyjnych show.

Dalsza część tektu tutaj...

Co ty gadasz, pepsi ma inny

Co ty gadasz, pepsi ma inny smak, jest rozwodniona i bardziej gazowana aż zęby cierpną, pepsi slodsza o i delikatniejszej konsystencji. POzdro

złudzenie

Przeprowadź ślepy test, wtedy poczujesz siłę i moc reklamy! Różnice między tymi produktami są tak małe, że w zasadzie nie odróżnisz jednego od drugiego...
Jak nie chcesz przeprowadzać ślepego testu, polecam artykuł podany jako źródło na końcu tego tekstu:

http://marketinginternetowy.jogger.pl/2009/06/09/smak-czy-sila-marki-coc...

To nie jest zludzenie, to

To nie jest zludzenie, to dwa różne smaki, tak samo jak fanta i mirinda

Najlepszy jest Mr.Pepper.

Najlepszy jest Mr.Pepper.

Dodaj nową odpowiedź



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.