NSZZ Solidarność walczy z gender

Kraj | Blog | Tacy są politycy

Walka o wyzwolenie trwa. W czasie gdy związkowiec pozywa feministkę do sądu w związku z fikcyjną zapowiedzią usunięcia ciąży i zepsucie mu Wigilii, Rada Sekcji Krajowej Oświaty i Wychowania "Solidarności" wydaje stanowisko w sprawie... gender.

niedopuszczalne jest wykorzystywanie systemu oświaty w Polsce do szerzenia szkodliwych treści, zacierających różnice między kobietą i mężczyzną, wprowadzanych nawet na poziomie przedszkola.

Czytamy w oświadczeniu. Według solidarności brak "świadomości płciowej", co ma ona wspólnego z badaniami na temat ról płci w społeczeństwie nie wiadomo, efektuje: nieprawidłowościom w ich rozwoju seksualnym, psychicznym i fizycznym oraz może doprowadzić do nieusuwalnych obciążeń psychiki traumatycznymi zaburzeniami.

Nie mogło również zabraknąć porównania "ideologii" gender do faszyzmu i komunizmu jednocześnie oraz stwierdzeniu, że walka klas jest zła.

Jesteśmy zdecydowanie przeciwko tworzeniu jakiejś nauki z czegoś, co jest naturalne, co jest zaprzeczeniem antropologii, biologii i fizjologii, a dodatkowo jest tworzeniem jakiegoś innego rodzaju płci, którą określa się ogólnie społecznie. Nawet jeżeli się rozumie, że sposób naszego życia bardzo wyprzedza nasze tradycje i nasze widzenie świata, ponieważ zmieniają się warunki ekonomiczne i warunki bytowe, to niestety nie można udawać, że to nas nie dotyczy, że biologię i fizjologię człowieka można sobie tłumaczyć dowolnie w zależności od tzw. funkcji społecznych.

Powiedział przewodniczący Rady. Na szczęście dodał, iż "Rodzice powierzając nauczycielom swoje dzieci mają prawo oczekiwać, że treści przekazywane w szkole nie będą naruszały ich praw zagwarantowanych w Konstytucji RP."

Tymczasem w Poznaniu.

A czego się spodziewać

po żółtym związku zawodowym o ideologii solidarystyczno-konserwatywnej

niuanse umysłów konserwy

Jesteśmy zdecydowanie przeciwko tworzeniu jakiejś nauki z czegoś, co jest naturalne, co jest zaprzeczeniem antropologii, biologii i fizjologii,

1. tworzenie nauki z "czegoś co jest naturalne" jest "zaprzeczeniem antropologii, biologii i fizjologii" (w domyśle - naukę trzeba tworzyć z tego co nienaturalne :)

czy

2. to co jest naturalne jest zaprzeczeniem antropologii, biologii i fizjologii

Genderowy postęp

W przedszkolu do którego uczęszcza mój syn, jacyś "miszcze" wpadli na pomysł wprowadzania genderowych nowinek. Przedszkolankom przedstawiono pomysły "naukowego" podejścia do seksualności dziecka, i jak to MEN zamierza wkrótce uczyć. Ktoś chce przedstawiać różnic płci za pomocą zabawki krasnala z wyjętym fiutem, krasnal ma sobie wesoło podskakiwać z wodną ejakulacją. Po co przedszkolakom stojące fiuty itp? ktoś tu jest zdrowo walnięty. Żałosne jest to, że w ten burżuazyjny twór wplątują się środowiska wolnościowe. Jest czas żeby się z koleżanką/kolegą pobawić pluszakami, żeby się z nimi droczyć i wreszcie pójść do łóżka z kim tam ktoś wymyśli. Cały ten gender, pod przykrywką równouprawnienia promuje konsumpcjonizm (tym razem seksualny), a w konsekwencji atomizacje społeczeństwa, takie "bądź sobą wybierz pepsi i bądź sobą przeleć kogoś". Niby fajnie ale co dalej?
PS. ogólnie mam wrażenie, że przeciwnicy gender wrzucani są do wora z etykietką "fundamentaliści, prawica i ciemnogród", a zwolennicy to "racjonaliści, lewica-liberałowie i nowocześni", czyli jak za PRL-u wszyscy przeciwnicy to reakcja i wsteczniacy.

Dodaj nową odpowiedź



Zawartość tego pola nie będzie udostępniana publicznie.


*

  • Adresy www i e-mail są automatycznie konwertowane na łącza.
  • Możesz używać oznaczeń [inline:xx] żeby pokazać pliki lub obrazki razem z tekstem.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <ul> <ol> <li> <blockquote> <small>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.