Bank wchodzi z ekonomiczną edukacją do przedszkoli
Miejscy urzędnicy chcą wprowadzić do przedszkoli propagandę przedsiębiorczości. Z myślą o o tym bank Nordea stworzył specjalny bankomat. Projekt to część programu "Edukacja Przedsiębiorczości" - pierwszego w Polsce przedsięwzięcia, które ma wpoić od najmłodszych lat szacunku dla rynkowej ekonomii. Pomysłodawcą jest miejskie biuro rozwoju gospodarczego i wydział edukacji. Dla gimnazjalistów przygotowano projekt "Gospodarcza Dżungla", w którym weźmie udział 330 uczniów gimnazjów, a dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych grę miejską "Zostaję Przedsiębiorcą".
W ramach projektu "Przedsiębiorczy Przedszkolak" pracownicy banku Nordea jeszcze w tym miesiącu odwiedzą z bankomatem 12 wrocławskich przedszkoli. Urzędnicy nie obawiają się, że w ten sposób pozwolą bankowi na to, by wychowywał sobie wśród przedszkolaków przyszłych klientów.
Również na początku września w Zespole Szkół Ekonomicznych przy ul. Drukarskiej pojawił się Bank Zachodni WBK. Uczniowie dostali karty płatniczo-identyfikacyjne, w zamian za co musieli m.in. zapoznać się z ofertą banku.